خراسان شمالی- فرمانده پلیس راه چمن بید از برخورد یک دستگاه کامیون ۱۰ چرخ و ۲ دستگاه کشنده با هم دیگر در کیلومتر ۴۴ محور "چمن بید به جنگل گلستان" با یک نفر مجروح خبر داد.

انحراف به چپ کامیون کشنده ۳ دستگاه کامیون را دچار حریق کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد هادی مهربان با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه کامیون ۱۰ چرخ و ۲ دستگاه کشنده با هم دیگر بلافاصله تیم گشت پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه یک از خودروهای کشنده در اثر شدت برخورد دچار حریق می شود، افزود: با همکاری تیم گشتی و همچنین عوامل امدادی رانندگان هر ۳ خودرو به جهت پیشگیری از حادثه بعدی به بیرون از خودرو ها هدایت شدند.

فرمانده پلیس راه چمن بید با اشاره به اینکه بر اثر شدت این حادثه راننده یکی از کشنده ها به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال می شود، تصریح کرد: علت این حادثه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ از سوی راننده مجروح بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه خوشبختانه بار خودروی مقصر مواد اشتعال زا نبوده یاد آور شد: میزان خسارتی که به این خودروها وارد شده بالا بوده و توسط کارشناسان در حال پیگیری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.