همدان- رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: نصب برنامه صیغه‌یاب و استفاده از این نرم‌افزار موجب کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون تومانی از یک شهروند همدانی شد.

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیونی با ربات صیغه‌یاب در همدان

به گزارش قدس آنلاین، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: نصب برنامه صیغه‌یاب و استفاده از این نرم‌افزار موجب کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون تومانی از یک شهروند همدانی شد.

سرهنگ فیروز سرخوش اظهار داشت: یک شهروند با حضور در پلیس فتا عنوان کرد که ۱۰۰ میلیون تومان از حساب او برداشت شده و خواستار پیگیری این موضوع شد.

وی اضافه کرد: طبق ادعای مالباخته او یک ماه پیش در یک سایت همسریابی و صیغه‌یابی عضو شده و پس از انتخاب فرد مورد نظر خود با استفاده از لینکی که آدمین کانال در اختیار او قرار داده وارد یک درگاه پرداخت الکترونیکی شده است.

رئیس پلیس فتا همدان ادامه داد: این فرد با استفاده از این درگاه جعلی و وارد کردن مشخصات کارت بانکی ۲ هزار تومان به حساب آدمین واریز می کند که این رقم از حساب او کسر نمی شود، چرا که این درگاه جعلی بوده و مالباخته به هدف خود در مورد صیغه نیز نمی رسد.

سرهنگ سرخوش نهاد گفت: با توجه به اینکه این فرد موجودی در این حساب بانکی نداشته، سرقتی از او صورت نمی گیرد اما پس از یک ماه ۲۰۰ میلیون تومان به این حساب واریز شده و کلاهبرداران از واریز این پول مطلع شدند.

وی بیان کرد: افراد کلاهبردار ۱۰۰ میلیون تومان این حساب را بی درنگ به سرقت می برند و مالباخته با تغییر رمز دوم کارت از به سرقت رفتن مابقی سپرده اش جلوگیری می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.