معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هیچ مساله‌ای شهرستان‌های استان را تهدید نمی‌کند، اوضاع در کنترل کامل است و در بهترین وضعیت امنیتی هستیم.

خراسان رضوی در بهترین وضعیت امنیتی است

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری در خصوص حوادث اخیر پس از گرانی بنزین، اظهار کرد: طرح سهمیه‌بندی بنزین یک تصمیم ملی و مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا بود که مقام معظم رهبری نیز آن را تایید کردند.

وی افزود: هدف اصلی این طرح، حمایت معیشتی از مردم به ویژه قشر محروم است. نکاتی همچون کنترل مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از قاچاق سوخت از اهداف دیگر این طرح به شمار می‌رود. تامین نظم و امنیت مردم به عنوان اولویت اول در تمهیدات اندیشیده شده قبل از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین مدنظر قرار گرفته بود.

جعفری با بیان اینکه برای آگاه‌سازی مردم اقدامات گوناگونی حول محور قرار گاه مدیریت سوخت استان صورت گرفت، عنوان کرد: در حوزه تنظیم بازار نیز برای جلوگیری از گرانی کالا اقداماتی نظیر گشت‌های نظارتی در استان انجام گرفته و تقویت خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: معاندین بسیار امید داشتند که با اجرای این طرح ضربه اساسی به نظام بزنند و اقدام به براندازی کنند که خوشبختانه تا امروز ناموفق بوده‌اند و انشالله ناکام خواهند شد.

وی ادامه داد: در قالب سیاست شورای تامین استان، برخورد با مردم معترض به شکل مسالمت‌آمیز، اقناعی و توجیهی و برخورد با اشرار و اغتشاش‌گران به شکل قاطع، بازدارنده و قهرآمیز صورت گرفته و خواهد گرفت.

جعفری بیان کرد: با حمایت همه‌جانبه نهادهای متولی در حوزه امنیت شرایط را در مشهد به گونه‌ای فراهم کردیم که دشمن بیشترین ضربه را متحمل خواهد شد و کمترین خسارت را شاهد بودیم. در حال حاضر هیچ‌گونه تهدیدی هیچ کدام از شهرستان‌های استان را تهدید نمی‌کند، اوضاع در کنترل کامل است و در بهترین وضعیت امنیتی هستیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.