کرمان - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری یک زندانی فراری که اقدام به فروش خودروهای لیزینگی با جعل اسناد و پلاک می‌کرد، خبر داد.

جاعل خودرو های لیزینگی دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین؛ سرهنگ "یداله حسن‌پور" افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس در رصد اطلاعاتی و با بهره‌گیری از منابع خبری و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی یک نفر جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای که زندانی فراری بود، شدند.

وی افزود: متهم که با قرار وثیقه به مرخصی اعزام شده بوده اقدام به فرار می‌کند که با هوشیاری کارآگاهان و با انجام اقدامات فنی و پلیسی طی عملیات غافلگیرانه دستگیر می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی در خصوص اتهامات این فرد بیان کرد: متهم دستگیر شده از حوزه قضائی پنج شهرستان با عناوین حمل مواد مخدر و سرقت ۲۷ تن گندم تحت تعقیب قضائی بود.

وی افزود: متهم در زمان فرار خود از زندان با خرید خودروهای لیزینگی اقدام به تهیه اسناد و پلاک‌های مجعول کرده و با نصب پلاک جعل شده برروی این خودروها با هویت نامشخص اقدام به فروش خودروها به صورت قطعی می‌کرد.

حسن پور با اشاره به ارزش ۱۰ میلیاردی خودروها و وثیقه‌های ضبط شده این متهم، افزود: تعدادی از مال باختگان شناسایی و تحقیقات در خصوص سایر شکات ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه اگر افرادی در این خصوص شکایتی دارند می‌توانند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.