کارشناس پیش‌بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز و تا صبح فردا بارش برف و باران در برخی ساعات در مشهد داریم اما از فردا تا آخر هفته بارشی نخواهیم داشت.

از فردا تا آخر هفته هیچ بارشی در مشهد نخواهیم داشت

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اثمری اظهار کرد: آسمان استان تا فردا صبح غالبا ابری است و در برخی نواحی به ویژه نیمه شمالی و نواحی غربی همراه با بارش باران و برف بوده و در برخی نقاط به ویژه نواحی کوهستانی،  مه‌آلود است.

وی افزود: از امروز تا صبح فردا بارش برف و باران را در برخی ساعات در مشهد داریم اما از فردا تا آخر هفته بارشی در شهر مشهد نخواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه «از فردا کاهش ابرناکی را در استان داریم»، عنوان کرد: در سه روز آینده، روند کاهشی را در دمای حداقل شبانه داریم اما از روز دوشنبه دمای روزانه تا آخر هفته افزایش پیدا می‌کند.

اثمری بیان کرد: امشب دمای هوای شهر مشهد به منفی سه درجه سانتی‌گراد  خواهد رسید، دمای روزانه امروز نیز هفت درجه سانتی‌گراد است. یکشنبه، دمای روزانه به حدود سه درجه سانتی‌گراد و حداقل دمای شبانه یکشنبه شب به منفی پنج درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: دوشنبه حداقل دمای روزانه حدود ۶ درجه سانتی‌گراد و دمای شبانه حداقل منفی پنج درجه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دمای روزانه استان از دوشنبه رو به افزایش و دمای شبانه استان تا سه شنبه رو به کاهش است اما دمای شبانه از اواخر هفته با شیب ملایم رو به ‌افزایش خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.