مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: بسیج پرچمدار تداوم انقلاب، لشکر شکست‌ناپذیر و امید مستضعفان عالم است.

بسیج پرچمدار تداوم انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و این ملت مجاهد همیشه در صحنه، از ابتدای انقلاب، تاکنون هر روشی را علیه این کشور به کار گرفتند تا انقلاب استمرار پیدا نکند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از یک انقلاب منفرد در گوشه‌ای از عالم، امروز به یک فرمول گسترش یافته در دنیا تبدیل شده و کشورهای مختلفی از ایران الگو گرفته‌اند و امان نظام سلطه را در سراسر دنیا بریده‌اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امروز انقلاب اسلامی در بسیاری از کشورهای عراق، سوریه، فلسطین، نیجریه، یمن، افغانستان، پاکستان و حتی داخل سرزمین‌های دیکتاتورزده عربستان، امارات، بحرین و کویت طرفدار پیدا کرده و حضور یافته است.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه بسیج، فرمول دفاع همه جانبه، لشکر شکست ناپذیر، ارتش جهان اسلام و امید مستضعفان عالم است، عنوان کرد: کارنامه بسیج پر از افتخارات بی‎نظیر و سرشار از معنویت، حماسه و ایثار است.

وی تصریح کرد: اگر از دشمن انتظار دوستی، رأفت و محبت داشته باشیم، حماقت و جهالت است، دشمن از ملت ایران سیلی خورده و تحقیر شده، به همین خاطر علیه این نظام دست به هر کاری می‎زند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، عامل خشم آمریکا را حضور، وجود و نقش‌آفرین بسیج مستضعفان که سرباز ولایت هستند دانست و افزود: شعور، بصیرت و دشمن‌ستیزی بسیجیان را نباید نادیده گرفت.

یوسفعلی‌زاده عنوان کرد: بسیج پرچمدار تداوم انقلاب است، با توجه به اینکه وارد چهل و یکمین سال انقلاب شده‌ایم، رهبر معظم انقلاب نیز برای ۴۰ سال دوم خط مشی و انتظاراتی را بیان کرده‌اند و خواستند که به خصوص جوانان به این مسائل توجه داشته باشند.

وی گفت: جوانان بسیجی، انقلابی و آتش به اختیار همانگونه که در ۴۰ سال اول انقلاب سرباز رهبر معظم انقلاب بودند و فریاد می‎زدند ما همه سرباز توییم خامنه‌ای همچنان این فریاد شنیده می‌شود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز اقتدار مثال‌زدنی دارد و لنگرگاه امت اسلام است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه خط قرمز همه ما اطاعت از ولایت است، اضافه کرد: باید بسیج را تقویت کرد، بسیجیان همیشه در وسط میدان بوده و منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب هستند، باید فرهنگ بسیج را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

منبع: ایکنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.