یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: دشمن با حربه فضای مجازی در حال تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی به سمت گرایش های نامطلوب و غرب زده است.

فضای مجازی در حال تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ، غلامعلی دهشیری در جمع قضات دادگستری اظهار داشت: در حالیکه در کشورهای خارجی از فضای مجازی بیش از  یک و نیم ساعت معتاد به فضای مجازی تلقی می شود، اما میانگین استفاده از این فضا در ایران چند برابر این است که این مسئله زنگ های خطر را به صدا در آورده است؛ در کشور ما به ویژه جوانان ساعت ها بدون محدودیت وقت گرانبهای خود را صرف این فضا می کنند.

وی به آسیب های جدی فضای مجازی برای جوانان و به ویژه فرزندان مسئولین به عنوان بچه ای در معرض توطئه اشاره کرد و افزود: در حالیکه برای یک مسئول چند لایحه حفاظتی تعریف شده است! اما فرزندان، بدون هیچ لایحه حفاظتی در فضای مجازی سرگردان هستند و دشمن تلاش مضاعفی را برای آسیب زدن به این جوانان به کار گرفته چرا که هم یک جوان مستعد آتیه دار کشور را از میان برداشته و هم  یک مسئول و مدیر را بی آبرو کرده است.

دهشیری ، برنامه ریزی و هدف گذاری برای جوانان حد فاصل سن بلوغ تا ازدواج را ضروری دانست و تصریح کرد: خوشبختانه بیش از ۱۰ سال از بلوغ تا ازدواج فاصله وجود دارد و این همان خلأیی است که دشمن برای آن برنامه های بسیار جذاب و رنگین تدارک دیده اما نظام اسلامی و برنامه ریزان فرهنگی نسبت به آن حرکت اثرگذار و مستمری را نداشته اند و باید تدبیری اساسی از ناحیه متولیان و والدین اتخاذ گردد.

وی افزایش سن ازدواج، کاهش جمعیت و افزایش طلاق را آسیب های جدی جامعه امروزی ذکر کرد و گفت: در حالیکه شرایط برای ازدواج، تشکیل زندگی و فرزندپروری با توجه شرایط اقتصادی و اجتماعی هر روز سخت تر می شود، اما دشمن با جایگزین های بسیار ارزان و اغواگر همچون ازدواج سفید و بسیاری از مسائل دیگر که نمی توان از آنها نام برد از طریق فضای مجازی در حال تاثیر گذاری نسل جوان و آینده ساز کشور است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.