روند افزایش دمای هوای استان خراسان رضوی از روز دوشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و تا پایان هفته ۶ تا هشت درجه افزایش می‌یابد.

دمای هوای خراسان رضوی از روز دوشنبه افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد سه درجه سلسیوس پیش‌بینی  شده که از فردا به تدریج افزایش یافته و تا پایان هفته جاری به ۱۱ درجه می‌رسد.

زهرا مبشری افزود: بیشینه دمای مشهد برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به ترتیب پنج و هفت درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

وی کمینه دمای هوای دیشب مشهد را ۲ درجه زیر صفر عنوان کرد و اظهار داشت: کمینه دمای مشهد تا پایان هفته جاری با افزایش چند درجه‌ای به صفر و بالای صفر می‌رسد.

وی گفت: ریزش باران که از چند روز گذشته در خراسان رضوی جریان دارد تا عصر امروز به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت و سامانه بارشی از امشب به تدریج از نوار شرقی استان خارج می‌شود.

مبشری افزود: بارندگی دیشب در شهرستان‌های قوچان، سبزوار، چناران، مشهد، نیشابور، تربت‌حیدریه، درگز، فریمان و کلات نادر گزارش شده که بیشترین آن مربوط به کلات نادر با ۲ میلیمتر بارندگی بوده است.

وی اظهار داشت: پدیده مه گرفتگی در نواحی مختلف این استان برای امروز و امشب ادامه دارد به طوریکه طی این مدت در شهرستان‌های مشهد، نیشابور، تربت‌جام، درگز، فریمان و خواف مه رقیق و در شهرستان‌های گناباد و کلات مه غلیظ با میدان دید پایین پیش‌بینی شده است.

وی گفت: کلات با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۱۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.