گیلان- رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در طرح زمستانی سال‌جاری علاوه بر پوشش شبانه روزی سه گردنه برف‌گیر و پر تردد گیلان، نسبت به پیش‌بینی پوشش ترافیکی در سایر محورهای کوهستانی و جلگه‌ای در هنگام بارش برف نیز اقدامات صورت می‌گیرد.

پوشش شبانه‌ روزی سه گردنه برف‌گیر گیلان در طرح زمستانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس راه گیلان ،سرهنگ حسین محمدپور در جلسه هم‌اندیشی طرح زمستانی که با حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان برگزار شد، وحدت رویه و همدلی دستگاه‌های خدمات‌رسان را ضرورت انکارناپذیر در اجرای موفق طرح زمستانی دانست و اظهار کرد: مدیریت ترافیک، اطلاع‌رسانی به موقع، اعمال محدودیت‌های ترافیکی، خدمات‌رسانی به مسافران در وضعیت‌های نامساعد جوی، ممنوعیت‌های تردد و راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار در گردنه‌های ترافیکی باید به صورت ویژه در دستورکار همه دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.

وی افزود: تبادل تجربیات در اعمال مدیریت منسجم در زمان بارش برف برای جلوگیری از انسداد جاده‌های مواصلاتی و کمک رسانی به ‌موقع به هموطنان حائز اهمیت خواهد بود.

محمدپور تصریح کرد: در طرح زمستانی سال‌جاری، علاوه بر پوشش شبانه روزی سه گردنه برف‌گیر و پر تردد استان(کوهین، حیران و پونل به خلخال) با توجه به تجارب سال‌های گذشته نسبت به پیش‌بینی پوشش ترافیکی در سایر محورهای کوهستانی و جلگه‌ای در هنگام بارش برف نیز اقدامات صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: برای مدیریت ترافیک و جلوگیری از انسداد راه‌ها در هنگام بارش برف، تعامل سازمان‌ها، استان‌های همجوار و محدودیت و ممنوعیت‌ ترافیکی، بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.