شهرکرد- برترین‎های سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری شنبه شب در تماشاخانه مهر شهرکرد معرفی شدند.

برترین های جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین؛ در این جشنواره هیات داوران جایزه طراحی پوستر و برشور را به سجاد ترابی فارسانی برای نمایش بوکا اهدا کرد و در بخش گریم نیز سحر آذرخشی برای نمایش غمنومه وطن و تن جایزه داوران را دریافت کرد.

جایزه طراحی لباس به احمد و امید مردانی بروجنی برای نمایش روزی گذری روزگاری از شهرستان بروجن تعلق گرفت و رتبه دوم طراحی به نمایش مایکلفسکی به کارگردانی احمدرضا حیدری و رتبه نخست به طراحی صحنه غمنومه وطن و تن به اصغر اشراقی اهدا شد.

در بخش بازیگری زن نیز هیات داوران از حضور بازیگران خردسال روزی گذری روزگاری تقدیر کرد و رتبه سوم این بخش به فریده فردیان برای نمایش مایکلفسکی و رتبه دوم به مینا نفر برای بازی در روزی گذری روزگاری از بروجن اهدا شد.

هیات داوران در بخش بازیگری زن هیچ کدام از بازیگران را حایز دریافت رتبه نخست تشخیص نداد.

در بخش بازیگری مرد نیز رتبه سوم به محمد جواد حجتی برای نمایش روزی گذری روزگاری و آرمان براتی برای نمایش غمنومه وطن و تن، رتبه دوم به اصغر اشراقی برای نمایش غمنومه وطن و تن و رتبه اول به احمد مردانی بروجنی برای روزی گذری روزگاری از بروجن اهدا شد.

رتبه سوم کارگردانی این جشنواره از سوی داوران به احمدرضا حیدری برای نمایش مایکلفسکی، رتبه دوم به امید و احمد مردانی برای نمایش روزی گذری روزگاری اهدا شد و هیات داوران هیچ نمایشنامه ای را حایز رتبه برتر ندانست.

هیات داوران رتبه نخست کارگردانی را به نمایش غمنومه وطن و تن به کارگردانی جواد خاکسار حقانی از شهرکرد داد و این اثر را به عنوان نمایش برگزیده به دبیرخانه جشنواره بین المللی فجر معرفی کرد.

در این جشنواره یاد و خاطره سعادت الله همت زاده پیشکسوت تئاتر چهارمحال و بختیاری که امسال دارفانی را وداع گفت، گرامیداشت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی ۵ اثر در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان و بروجن به مدت ۳ روز به روی صحنه رفت.

جواد کارگران دهکردی در آیین اختتامیه این جشنواره افزود: در این جشنواره نمایش‌های «پرانول» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کردیان و «مایکلفسکی» به نویسندگی حسین ناظمیان‌پور و کارگردانی احمدرضا حیدری در فرهنگسرای بروجن به روی صحنه رفتند.

به گفته وی، نمایش «بوکا» به نویسندگی و کارگردانی هوشنگ عزیزی‌پور در فرهنگسرای فارسان و نمایش « غمنومه وطن و تن» به نویسندگی و کارگردانی جواد خاکسار حقانی در تماشاخانه مهر شهرکرد اجرا شد.

معتمدیان اظهار داشت: نمایش « روزی، گذری، روزگاری» به نویسندگی خیرالله تقیانی‌پور و کارگردانی مشترک احمد و امید مردانی به روی صحنه رفت.

به گفته وی، آثار این جشنواره را محسن سراجی، قاسم اسماعیلی  و ثریا امینیان به عنوان هیات داوران بررسی کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.