نمایشگاه اقشار مختلف بسیج آستان قدس رضوی همزمان با هفته بسیج با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه اقشار مختلف بسیج آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین،  نمایشگاه اقشار مختلف بسیج آستان قدس رضوی همزمان با هفته بسیج با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گشایش یافت.بیش از ۱۰ حوزه بسیج از معاونت‌ها و مدیریت‌های آستان قدس رضوی با حضور شرکت‌ها و مؤسسات تولیدی آستان قدس رضوی در این نمایشگاه به برپایی غرفه اقدام کرده‌اند.
در این نمایشگاه که با چهل سالگی تشکیل بسیج مستضعفان مصادف شده است، تمامی اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج کارگری، دانش آموزی، اساتید، پزشکی، طلاب، کارمندی، دانشجویی، سازندگی، علمی و دیگر ارگان‌های بسیج آستان قدس رضوی با حوزه‌های مرتبط خود حضور به هم رسانده‌اند.
در این نمایشگاه که طی هفته بسیج فعال خواهد بود، معاونت محرومیت زدایی به نمایندگی از بسیج سازندگی، شرکت داروسازی ثامن با داروی ضد سرطان به نمایندگی از بسیج علمی و انتشارات به‌نشر و بنیاد پژوهش‌های اسلامی به نمایندگی از بسیج فرهنگی به‌ عنوان بخشی از غرفه‌های برپا شده در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان خدمات ارائه خواهند داد.
گفتنی است، در این نمایشگاه علاوه بر معرفی خدمات و اقدامات آستان قدس رضوی در چهل سال گذشته، بسیج آستان قدس رضوی به توزیع برخی کالاهای اساسی تولیدی این سازمان با تخفیفات ویژه اقدام خواهد کرد. همچنین ارائه خدمات پزشکی مقدماتی و چکاپ رایگان بخش دیگری از خدماتی است که در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.