فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از ۶۵ برنامه در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای بیش از ۶۵ برنامه در طول هفته بسیج در بردسکن

به گزارش قدس آنلاین، علی محبی اظهار کرد: شعار سال جاری هفته بسیج، «بسیج، نماد ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» است و پنجم آذرماه سال جاری نسبت به سال‌های گذشته از چند مزیت وبرتری برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن با اشاره به چهلمین سالگرد تأسیس شجره طیبه بسیج در میهن اسلامی است، گفت: در این ۴۰ سال مردم ایران و کشورهای اسلامی شاهد خدمات وبرکات بسیج بوده‌اند و هفته بسیج سال جاری با بیانیه گام دوم انقلاب تقارن پیدا کرده‌ که این مهم بزرگترین سند راهبردی کشور است.

وی به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده است که در طول هفته بسیج بیش از ۶۵ برنامه در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج و مساجد سطح شهرستان برگزار شود.

محبی ادامه داد: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، افتتاحیه پروژه‌های بهداری نبوت و مرکز رشد علمی بسیج، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، شرکت در نماز جمعه، دیدار با امام جمعه، تحویل سه واحد مسکونی به محرومین در سطح شهر انابد و بردسکن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن همچنین از برگزاری همایش بسیجیان در محل مسجد جامع این شهرستان با سخنرانی سردار احمدی را از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس خبرداد.

وی بیان کرد: برپایی میزخدمت در مصلی نمازجمعه و برگزاری رزمایش گردان حوزه مالک اشتر شهرآباد در تاریخ‌های ۷ و ۸ آذر ماه در منطقه عمومی الله‌آباد از دیگر ویژه برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.