معاون اقتصادی استاندار البرز با بیان اینکه دسترسی به صندوق امانات بانکی در جریان ناآرامی‌های اخیر در استان البرز صحت ندارد، گفت: هیچ مخزن پولی در استان البرز مورد تعرض و دسترس عناصر آشوبگر قرار نگرفته است.

استانداری البرز: تکذیب دسترسی آشوبگران به مخازن پول و صندوق امانات بانک ها

قدس آنلاین: جهانگیر شاهمرادی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد برخی شایعات در مورد دسترسی برخی از عوامل اغتشاش‌گر ‌در جریان نا آرامی‌های چند روز گذشته به مخازن پولی بانک‌ها و صندوق امانات بانکی متعلق به مردم ‌اظهار داشت: برخی از بانک‌های استان البرز در جریان نا آرامی‌های چند روز گذشته دچار خسارت شدند.

وی با بیان اینکه بانک‌های امروز با بانک‌های گذشته بسیار متفاوت است، افزود: امروز در بانک‌ها سیستم‌های نرم افزاری و کامپیوتری را می‌بینیم که اطلاعات آنها در لحظه به مرکز پشتیبانی بانک مرکزی ارسال می‌شود و به صورت مرتب از اطلاعات ارسالی نسخه پشتیبانی در سرور مرکزی ذخیره می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز با بیان اینکه عملا در بانک‌ها پولی وجود ندارد، بیان کرد: تنها در این زمینه یک اعتبار و عددد جابه‌جا می‌شود و با این سیتم به مردم خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

شاهمرادی با بیان اینکه شعبات بانکی که در استان البرز آسیب دیدند تعدادی کامپیوتر، میز و صندلی بودند، تصریح کرد: خوشبختانه در هیچ کدام از بانک‌ها دسترسی به صندوق امانات متعلق به مردم است و مخازن پول فراهم نشد.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه بانک‌های آسیب دیده به سرعت به چرخه خدمات دهی بازمی گردند،گفت: بانکها نیز در این زمینه به دنبال راه اندازی و خدمات دهی به مشتریان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.