نماینده ائتلاف الفتح در مجلس نمایندگان عراق وعده‌های آمریکا را پوچ و واهی توصیف کرد و از نیروهای سیاسی کشورش خواست که به این وعده‌ها اعتماد و اطمینان نکنند.

 ائتلاف الفتح عراق: وعده‌های آمریکا پوچ است/ نیروهای سیاسی به آنها اعتماد نکنند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمد البلداوی نماینده ائتلاف الفتح در مجلس نمایندگان عراق در گفت وگوی امروز یکشنبه خود با سایت المعلومه از نیروهای سیاسی کُرد و اهل سنت کشورش خواست تا به سمت رویکردهای آمریکا بعد از سفر اخیر مایک پنس معاون رئیس جمهور این کشور به عراق کشیده نشوند و به وعده‌های دروغین واشنگتن اعتماد و اطمینان نکنند.

وی گفت: طرف‌های کُرد نمی‌توانند به سفر پنس به اربیل زیاد دل ببندند زیرا طرف آمریکایی در سال‌های گذشته درخصوص همه وعده‌هایش به کُردها خیانت کرده است.

البلداوی افزود: اقلیم کردستان عراق و مناطق سنی نشین در معرض خیانت‌های پیاپی بویژه طرح‌های کُردی در سوریه و همه پرسی (جدایی طلبی) در شمال عراق قرار گرفت و کُردها باید به همکاری با بغداد ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: روابط بین بغداد و اربیل بسیار خوب است و نمی‌توان در قبال وعده‌های دروغین (آمریکا)، در قبال این روابط به هیچ وجه ریسک کرد و آن را در معرض خطر قرار داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.