یزد – جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت : همزمان با سراسر کشور راهپیمایی میثاق با ولایت و دفاع از امنیت و اقتدار کشور درروز دوشنبه ۴ آذر ماه در شهر یزد برگزارشد .

راهپیمایی میثاق با ولایت  در یزد برگزار شد

به گزارش خبر نگارقدس آنلاین ، سعید زارع در گفتگو با خبرنگارما با بیان این خبر اظهارداشت: همزمان با سراسر کشورراهپیمایی میثاق با ولایت و دفاع از امنیت و اقتدار کشور ازساعت ۹:۳۰صبح دوشنبه ۴ آذرماه ازمیدان شهیدبهشتی شروع  و تا میدان تاریخی امیر چخماق ادامه داشت.

 وی افزود: درطرح اصلاح قیمت سوخت متاسفانه عدهای خود فروخته که به جای مصلحت کشوربه دنبال اجرای دستورات دست نشانده های خارج نشین بودند دست به یک سری بی اخلاقی هایی زده  که به لطف خدا و با بصیرت مردم این نقشه ها نقش برآب شد و دراستان یزد مردم بخوبی متوجه شدند  که عده ای ارازل و اوباش  که هدفشان اعتراض نبوده بلکه اهداف دیگری را دنبال می کردند راه خود را از آن ها جدا کردند و با تلاش نیروهای انتظامی، امنیتی و نظامی استان  این توطئه در استان به سرعت خنثی شد .

 زارع تصریح کرد : مردم ولایی استان به مانند همیشه با حضور و همراهی خود دراین راهپیمایی از آرمانهای مقدس انقلاب و اسلام و لایت دفاع کردند و با حضور خود در این مراسم انزجار خود از استکباررا به گوش جهانیان رسانند .

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.