رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت : اعزام به عتبات عالیات از استان دوباره از سرگرفته شده و در هفته چهار پرواز از خراسان رضوی انجام می شود.

 از سرگیری سفر به عتبات عالیات از خراسان رضوی / یک میلیون و سیصد هزار نفر در صف انتظار حج تمتع

جواد شاد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اعزام کاروان های زیارتی  به صورت هوایی و زمینی به عتبات عالیات از استان خراسان رضوی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در هفته ۴ پرواز به مقصد  عتبات عالیات از استان انجام می شود، تصریح کرد: توصیه ما به زائران این است که سفر خود را از طریق کاروان های دارای مجوز انجام دهند ، زیرا در مورد کاروان های بدون مجوزاین سازمان هیچ مسئولیتی ندارد. در حال حاضر  میانگین هزینه سفر هوایی عتبات عالیات کاروان های دارای مجوز از سازمان حج و زیارت  در حدود سه میلیون و هشتصد هزار تومان تا ۴ میلیون تومان است که این سفر برای بازه زمانی هفت روز است.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی با بیان اینکه ۶ میلیون نفر در نوبت حج عمره در کشور هستند، افزود: در مورد اعزام به حج عمره نیز تاکنون هنوز موضوعی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام نشده است و به محض اینکه در این باره تصمیمی گرفته شود به اطلاع مردم و رسانه ها خواهد رسید.

شاد با بیان اینکه  سهمیه حج تمتع استان برای سال آینده نیز هنوز مشخص نشده است، ادامه داد: ثبت نام برای حج تمتع سال آینده از ابتدای بهمن ماه آغاز خواهد شد و در حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر در صف انتظار حج تمتع در سطح کشور هستند اما آمار استان خراسان رضوی در این باره به طور دقیق مشخص نیست.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.