معاونت هنری و سینمایی اداره کل ارشاد خراسان رضوی گفت: منتخب سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی گلشن مشهد برگزار می‌شود.

منتخب سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا محمدی اظهار داشت: منتخب سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به همت انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی، پردیس سینمایی گلشن مشهد و اداره کل ارشاد استان خراسان رضوی با نمایش ۳۷ فیلم کوتاه در بخش داستان، مستند، تجربی و پویانمایی در مدت دو روز شنبه و یکشنبه ۹ و ۱۰ آذرماه در پردیس سینمایی گلشن مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به استقبال هنرمندان و فیلم‌سازان فیلم کوتاه در استان خراسان رضوی، چنین رخدادهای فرهنگی و هنری ادامه‌دار خواهد بود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد استان خراسان رضوی در ادامه گفت: برگزاری همزمان نشست‌های تخصصی سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه‌ تهران‌ تحت‌ عنوان «۳۶-۲۰»، به‌صورت مجازی، توسط انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی و اداره کل ارشاد استان خراسان رضوی از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند موجب رشد و شکوفایی بیش از بیش فیلم‌سازان مستعد فیلم کوتاه در دیگر شهرستان‌ها شود.

محمدی در پایان به حضور هنرمندان و فیلم‌سازان خراسانی در سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران اشاره کرد و افزود: بسیار خرسندم از اینکه فیلم کوتاه «فیلمرغ» ساخته امیر مسعود سهیلی از تولیدات انجمن سینمای جوانان مشهد مقام سوم بخش کتاب و سینما را در این جشنواره به ارمغان آورد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.