سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی از دولت خواست تا در مراجع بین المللی موضوع حمایت آشکار اروپا و آمریکا از اغتشاشگران را پیگیری نماید.

 دولت حمایت غرب از اغتشاشگران را در مراجع بین المللی پیگیری نماید

قدس آنلاین: افزایش قیمت بنزین فرصت مناسبی شد تا دولت های اروپایی و آمریکایی بار دیگر پرده از چهره نفاق آلود خود برداشته و با موج سواری بر اعتراض های مردمی، به حمایت صریح از اغتشاشگران و تخریب کنندگان اموال عمومی بپردازند.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره اقدام سفیر ایران در انگلیس منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

اقدام به موقع سفیر محترم ایران در انگلیس در اعتراض به دروغ پردازیهای BBC قابل تقدیر است. لازم است دولت جمهوری اسلامی ایران نیز، دخالت و حمایت علنی سردمداران اروپا و آمریکا از تخریب اموال عمومی و قتل عام مردم با سلاح گرم و سرد را، در مراجع بین المللی پیگیری نماید.

«حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در لندن سه روز پیش در صفحه توئیترش نوشت: «سفارت کشورمان در لندن در نامه رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تصویری در انگلیس (آفکام)، از شبکه‌های معاند فارسی زبان همچون BBC فارسی، ایران اینترنشنال و من و تو، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی ایران شکایت کرده و خواستار اجرای قانون نسبت به آن‌ها شد.»

بعیدی‌نژاد پیش از این نیز با انتشار تصویری از تراز مالی شبکه «من و تو» در صفحه توئیترش نوشته بود: «تراز مالی شبکه «من و تو» نشان می‌دهد که از نظر اقتصادی شرکتی کاملا ورشکسته است. از ۹۵ میلیون پوند سرمایه، این شبکه فقط ۳ میلیون درآمد داشته و بقیه ضرر بوده است. این شبکه که از طریق تزریق پول اموال به غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره می‌شود، به دستگاه تبلیغاتی پهلوی مبدل شده است.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.