سخنگوی کاخ سفید علت دسترسی نداشتن مشاور امنیت ملی سابق آمریکا به حساب توئیتری‌اش را افشا کرد.

کاخ سفید: جان بولتون به دلیل کهولت سن بلد نیست با توئیتر کار کند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «استفانی گریشام» سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد دولت مانعی برای دسترسی جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا به حساب توئیتری‌اش ایجاد نکرده و او احتمالا به دلیل سن بالا نمی‌داند چگونه از توئیتر استفاده کند.

سخنگوی کاخ سفید به فاکس بیزنس گفت: جان بولتون به دلیل سن بالا احتمالا همانند پدر من ممکن است به خوبی نداند که چگونه از حساب توئیتر خود استفاده کند و در صورتیکه رمز خود را فراموش کرد آن را بازیابی کند.

گریشام افزود حساب توئیتری که بولتون در زمان خدمت در دولت ترامپ از آن استفاده می‌کرده، شخصی بوده است.

پیش از این نیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مسدود شدن حساب توئیتری مشاور سابق امنیت ملی خود از سوی کاخ سفید را تکذیب کرد.

پیش از این مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در پیامی توئیتری در صفحه شخصی خود با انتقاد از کاخ سفید نوشت: «در یک افشاگری کامل باید بگویم کاخ سفید هرگز دسترسی من به حساب توئیترم را بازنگرداند. از توئیتر به خاطر رعایت استانداردهای خود و بازگرداندن درست کنترل حسابم به من تشکر می‌کنم.» بولتون پس از طرح موضوع ممنوعیت دسترسی به حساب کاربری‎اش در توییتر، وعده داد پشت پرده جریان‌های اخیر را افشا می‌کند. به نظر می‌رسد بمب خبری بولتون با انتشار کتاب خاطراتش منفجر خواهد شد.

یک منبع نزدیک به بولتون نیز اعلام کرد دولت آمریکا با نصب نرم افزاری ناشناخته روی حساب کاربری بولتون در توییتر مانع دسترسی مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید به این شبکه اجتماعی شده بود. برخی نیز دلیل این اقدام را حفظ توییت‌ها براساس رویه ریاست جمهوری آمریکا می‌دانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.