این سلاح با هر بار مسلح شدن، قابلیت شلیک ۵ تیر را خواهد داشت که ساچمه ‌های قرار گرفته در آن، حتی در فاصله نزدیک قابلیت قطع کردن پای فیل را هم دارد.

جزئیات ورود صدها «شات گان» به کشور پیش از شروع اغتشاشات بنزینی +تصاویر

قدس آنلاین: شب گذشته کارشناس برنامه "پرونده ویژه" که از شبکه سه سیما پخش می‌شود، از کشف یک نوع سلاح در اغتشاشات اخیر پرده برداشت که در حجم وسیعی به داخل کشور قاچاق شده بود.

این برنامه با بررسی تصاویر مربوط به محموله هایی که ضابطان قضایی اعم از وزارت اطلاعات، ناجا و سپاه، طی یک سال و نیم اخیر کشف کرده اند، نشان داد استانهای مختلف کشور با حجم وسیعی از کشف و ورود یک نوع سلاح روبه‌رو بوده اند.

پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ,

حمزه پاریاب کارشناس موضوعات امنیتی در خصوص این اسلحه ها می‌گوید: این شات گان سیاه‌رنگ  یک نوع سلاح خاص است که در یکی از کشورهای همسایه تولید و با حجم بالایی به ایران وارد شده است. ویژگی مهم این سلاح آن است که قنداق آن تا شده و در این حالت قابل مخفی شدن زیر لباس را به راحیت دارد چراکه طول آن فقط به ۴۰ سانت می‌رسد. این سلاح وزن کمی دارد و با هر بار مسلح شدن، قابلیت شلیک ۵ تیر را خواهد داشت که ساچمه ‌های قرار گرفته در آن، حتی در فاصله نزدیک قابلیت قطع کردن پای فیل را هم دارد.

پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ,

طبق این تصاویر و مرور اخبار منتشر شده ظرف ۱ سال و نیم اخیر، مشخص شده که تاکنون حجم زیادی از این نوع سلاح توسط نهادهای امنیتی در استان‌هایی نظیر گلستان، تهران، اصفهان، خوزستان و ایلام کشف و ضبط شده و در ماجرای به شهادت رسیدن طلبه همدانی در اردیبهشت‌ماه امسال نیز ضارب -تصاویری که در فضای مجازی منتشر کرده بود- در حال کار با این سلاح دیده می‌شود. در عین حال، این اسلحه از برخی سارقان مسلح و زورگیران نیز کشف شده است.

پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ,

طبق اسناد منتشر شده در این برنامه، یکی از باندهای ترور در لیبی نیز از این سلاح استفاده کرده و در کشورهای مختلف هم این اسلحه مورد استفاده قرار گرفته که خوشبختانه با ورود به‌موقع نیروهای امنیتی، تعداد بسیاری از این سلاح کشف و ضبط شده است.

پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ,

با توجه به حوادث ۱۰ روز گذشته در کشور و برنامه ریزی قبلی دشمنان خارجی برای سازماندهی اغتشاشات این چنینی در داخل، کشف اینگونه تسلیحات آنهم در حجم بالا و صدها قبضه، نشان می دهد برنامه ریزی دقیقی برای اجرای پروژه "کشته سازی"، در حال اجرا بود که خوشبختانه به نتیجه نرسید

در روزهای اخیر نیز تصاویری از آشوبگران مسلح در جریان اغتشاشات اخیر در برخی شهرها منتشر شده که در حال تیراندازی به سمت مردم هستند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.