اجتماع بزرگ مردم تهران در حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور از مسیرهای چهارگانه به سمت میدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

حضور پرشکوه مردم تهران در راهپیمایی آرامش و اقتدار/ فریاد «مرگ بر آشوب‌گر» در خیابان‌های پایتخت

به گزارش قدس آنلاین، اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور و در محکومیت سوءاستفاده عده‌ای آشوب‌طلب از اعتراضات به تصمیم دولت مبنی بر سهمیه‌بندی بنزین، امروز چـهارم آذر با حضور عموم مردم تهران از مسیرهای چهارگانه به سمت میدان انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

این مسیرهای به شرح ذیل است:

مسیر شماره یک : از شمال (خیابان کارگر شمالی تقاطع بلوار کشاورز به سمت میدان انقلاب)

مسیر شمارۀ دو  : از جنوب (میدان حر ، خیابان کارگر جنوبی به سمت میدان انقلاب)

مسیر شمارۀ سه : از شرق (میدان فردوسی خیابان انقلاب  به سمت میدان انقلاب)

مسیر شمارۀ چهار  : از سمت غرب ( چهارراه نواب تقاطع خیابان آزادی به سمت میدان انقلاب)


میدان انقلاب، پیش از آغاز رسمی مراسم؛ مملو از جمعیت

با وجود آنکه هنوز دقایقی به آغاز راهپیمایی مردم تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر مانده بود، جمعیت زیادی در میدان انقلاب تجمع کردند.

راهپیمایان شعارهایی همچون «مرگ بر فتنه‌گر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «لبیک یا خامنه‌ای» سر داده و پرچم‌های سه رنگ کشورمان را در دست داشتند.

تهرانی‌ها با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از مواضع خصمانه آمریکا اعلام کرده و اغتشاشات اخیر کشور را محکوم کردند.

محسن رضایی: ملت اجازه دخالت به خارجی‌ها نمی‌دهند/مردم از دولت می‌خواهند با تدبیر عمل کند

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این اجتماع باشکوه مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: راهپیمایی امروز برای جداسازی صدای مردم از اشرار است.

وی با بیان اینکه مردم می‌خواهند بگویند اعتراضات ما از اشرار وابسته به سرویس‌های جاسوسی جداست، گفت: مردم آمده‌اند بگویند که ما خودمان قادر هستیم وضع زندگی‌مان را بهبود بخشیم و اجازه دخالت به هیچ دست خارجی نمی‌دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مردم از دولتمردان می‌خواهند با تدبیر عمل کنند و به سیاست‌های کلی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و همه خواسته‌های مردم در آنها منعکس است، عمل کنند تا مشکلات حل شود.

 دولت با مردم صادقانه رفتار کند

رضایی در پاسخ به این پرسش که وظیفه مسؤولان در برابر حضور مردم در این راهپیمایی چیست، اظهار داشت:‌ دولت باید به مردم احترام بگذارد و با مردم صادقانه رفتار کند همچنین اصلی‌ترین وظیفه دولت این است که عملکرد درستی داشته باشد.

 دولت درباره بنزین باید با تدبیر عمل می‌کرد

وی با اشاره به تصمیم اخیر دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین، گفت:‌ دولت در تصمیم اخیرش مبنی بر گران شدن بنزین باید با تدبیر عمل می‌کرد و الان که ملت ایران با غیرت و وفاداری به نظام صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند الان نوبت دولت است که باید پاسخگوی مردم باشد یعنی به این وفاداری مردم پاسخ مناسبی دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملکرد دولت در مهار کردن افزایش قیمت کالاها ناشی از افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: در حوزه اقتصاد باید چند کار اساسی صورت گیرد که یکی از آن مهار نقدینگی کشور است و تا زمانی که نقدینگی کشور مهار نشود، به سمت تولید گرایش پیدا کند، تورم ادامه خواهد یافت.

رضایی در پایان اظهار داشت: دولت و وزرایش باید نقدینگی که در دست مردم است را به سمت تولید و اشتغال هدایت کند که در این صورت تورم خود به خود کنترل می‌شود.

مسئولان اگر خواستند به سپاه بتازند، خون مرتضی و بغض محمدصدرا را به‌یاد داشته باشند

همسر شهید مرتضی ابراهیمی شهید مدافع امنیت و اقتدار کشور که در جریان ناآرامی‌های پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به‌دست اشرار به شهادت رسید، در اجتماع با شکوه مردم تهران گفت: مرتضی در کنار مردم بود اما عده‌ای آن را در مقابل خود می‌دیدند.

وی با بیان اینکه دغدغه شهید ابراهیمی، مشکلات مردم  بود و پاکباخته به میدان خدمت رفت، اظهار داشت: مرتضی رفت تا پیغام سرخ عاشورا را در روزگار مملو از فتنه و تردید به گوش همه برساند.

 نگذارید صدای ضربان قلب دوستان همسر شهیدم در هیاهوی اهل نفاق خاموش شود

همسر شهید ابراهیمی از مردم خواست تا نگذارند صدای ضربان قلب دوستان همسر شهیدش در هیاهوی صدای اهل نفاق خاموش شود.

وی خطاب به برخی مسئولان گفت: جنابان مسئول! از امروز هرگاه برای خوشامد نااهلان، خواستید به سپاه بتازید، خون مرتضی و بغض محمدصدرا را به‌یاد داشته باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.