رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه تعهدنامه‌های‌ سابق پدیده ابطال‌ شد، گفت:‌ هرگونه خرید و فروش ‌تعهدنامه‌ها فاقد وجاهت است.

تعهدنامه‌های‌ سابق پدیده ابطال‌ شد / هرگونه خرید و فروش ‌تعهدنامه‌ها فاقد وجاهت است

به گزارش قدس آنلاین غلامعلی صادقی  اظهار داشت: دستورهای لازم برای مستندسازی اقدامات مسئولان دخیل در موضوع پدیده به ضابطان امر صادر و تحقیقات اولیه شروع شده است. 
وی افزود: متعاقب صدور رأی دادگاه در این‌باره، تعهدنامه‌هایی که افراد در گذشته دریافت کرده بودند ابطال‌ شده ‌و از درجه اعتبار ساقط است. بنابراین خرید و فروش آن‌ها فاقد وجاهت است و بدین‌وسیله به شهروندان محترم هشدار ‌داده می‌شود.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در ادامه گفت: پس از صدور حکم دادگاه، رایزنی‌ها و جلسات متعددی در سطح کلانِ برگزاری، سوابق و مستندات مربوط به موضوع برای بررسی تحویل شده که پس از اتمام فرایند محاسبه سهام سهام‌داران، طلبکاران و تعهدنامه‌داران و ثبات وضعیت، اقدام اجرایی در این خصوص صورت می‌گیرد. 
صادقی ‌گفت: این سهام برای اختصاص به سهام‌داران بحثی است که به‌ موجب مفاد حکم قطعی دادگاه باید انجام شود و در اصل موضوع محل تردید نیست و صرفا بحث نحوه تخصیص و مقدار آن محل بحث است که به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.