نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی از تلاش ‌های حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی در رسیدگی به حاشیه شهر مشهد تقدیر کرد.

تقدیر آیت الله علم الهدی از تلاش‌های تولیت آستان قدس در رسیدگی به حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در جلسه ستاد ساماندهی مسائل فرهنگی حاشیه شهر مشهد که با حضور تولیت آستان قدس رضوی، شهردار مشهد و جمعی از مسئولان استانی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و همکاری‌های آستان قدس رضوی در رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد، ابراز کرد: آستان قدس رضوی طی سه سال اخیر با تمام امکانات و توان برای رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد به میدان آمده و از زمان حضور    حجت الاسلام والمسلمین مروی اقدامات این آستان در حوزه محرومیت‌زدایی و فرهنگی بسیار قوی‌تر نیز شده است.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه امروز نقش آستان قدس رضوی در همکاری برای رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد یک نقش فوق العاده است، تصریح کرد: آستان قدس در ستاد ساماندهی حاشیه شهر، نقشی چشم‌گیر و تعیین کننده دارد، به طوری که هم ‌اکنون بخش عمده اقدامات محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر مشهد به دست آستان قدس رضوی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در رفع محرومیت از حاشیه شهر باید از ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی همان مناطق استفاده شود، تصریح کرد: از ابتدای تشکیل این ستاد اقدامات بسیار خوبی به ویژه با همکاری سپاه پاسداران برای ساخت امکانات و مراکز فرهنگی و ورزشی انجام شده است.
آیت الله علم الهدی گفت: عموما مردم حاشیه شهر مشهد مردمی انقلابی و متدین هستند و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای رسیدگی و رفع مشکلات آن‌ها به کار ببرند.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.