نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید درباره شاخص ها و ملاک های واریز یارانه اصلاح معیشتی، به مجلس گزارش ارائه کند.

دولت درباره شاخص های واریز یارانه اصلاح معیشتی  شفاف سازی کند/ تسریع دولت در واریز یارانه معیشتی خانوارهای جا مانده و مستحق

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: یکی از مسائلی که مجلس شورای اسلامی با جدیت آن را دنبال می کند تعیین شاخص ها و ملاک های دولت برای واریز  یارانه اصلاح معیشتی به حساب مردم است.

وی با بیان اینکه جمعیت زیادی از مردم از جمله روستاییان، کارگران، بازنشستگان و فرهنگیان ادعا دارند که یارانه اصلاح معیشتی به حساب آنها واریز نشده است، افزود: مجلس از دولت در این باره توضیح خواسته است تا به طور شفاف مشخص شود ۶۰میلیون نفر مورد نظردولت برای دریافت یارانه معیشتی چه افرادی هستند، از این رو دولت باید در این باره به طور کامل گزارش ارائه کرده و دلیل این موضوع را به صراحت و به طور شفاف بیان کند تا مردم در جریان این اقدام دولت قرار بگیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  مجلس به دنبال احقاق حقوق مردم در این موضوع است زیرا مشخص نیست  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چه لیستی را به سازمان هدفمندی داده است  که اغلب مردم ادعا دارند  اسمشان در لیست دریافت یارانه معیشتی  نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: از طرفی دولت باید هرچه سریعتر به درخواست های ثبت شده مردم در سامانه ای که برای این موضوع ارائه شده است رسیدگی کند و هر چه سریع تر نسبت به پرداخت یارانه معیشتی به خانوارهای جا مانده و مستحق اقدام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.