۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 679938

مردم، پای کار انقلاب

محمد علی پورمختار- نماینده مجلس

قدس آنلاین: در اتفاقــات اخیری که در پــی اعلام طرح گرانی قیمت بنزین در کشــورمان رخ داد، گرچه مردم ابتدا اعتراضاتی را نسبت به آن داشــتند، اما وقتی مشاهده کردند عده‌ای از چهره‌های مطرح در داخل و یا اراذل و اوباشی که آلت دست دشمنان هستند، به آشوب و تخریب اموال مردم پرداختند، صف خودشان را از اشــرار جدا کردند.

البته در طول تاریخ انقلاب اســلامی همواره مردم ثابت کرده‌اند که پای کشور ایستاده‌اند و باز هم ایستادگی خواهند کرد. مردم کشــورمان بصیرت بالایی دارند و در زمان فتنه و توطئه‌های دشــمنان به خوبی نســبت به مصالح و منافع خود و همچنین تهدیداتی که متوجه نظام و کشــور اســت، آگاهی دارند و از سوی دیگر اقدامات و اهداف تخریب‌گرایانه اموال داخلی و خارجی را به درستی تشخیص می‌دهند.

 مردم ایران همچنین ایمان و اعتقاد راسخی به رهبر معظم انقــلاب دارند و در طول این 30 سالی که رهبری سکان اداره کشور را به دست گرفته‌اند، کشور و مردم را از بسیاری از توطئه‌ها، مشکلات و خطرات بزرگ نجات داده‌اند. در حال حاضر نیز ما شاهد بالندگی کشور در حوزه‌های مختلف فناوری و دفاعی در سطح منطقه‌ای و بین المللی تحت رهبری ایشان هستیم، بر همین اساس است که امروز مردم کشورمان حمایت از اصل نظام، رهبری و دفاع از ارزش‌های انقلاب را اصلی مسلم و حیاتی می‌دانند و در برهه‌های حساس آن را به صورت عملی نشان داده‌اند.

 بر همین اساس، تظاهرات میلیونی که برای حمایت از رهبری در شهرها و نقاط مختلف کشــور صورت می‌گیرد، بیانگر این واقعیت است که مردم با تمام کاستی و مشلاکالت در نهایت خواهان حفظ نظام هستند و از سوی دیگر مشکلات را تحمل و با هرگونه ناامنی و اغتشاش برخورد می‌کنند تا امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرآشوبی که در آن قرار داریم، حفظ شود.

 مردم اجــازه نخواهند داد معدود افراد معاند نظام از جمله منافقین که ریشــه در توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان و تحریکات آنان دارند، به منافع ملی آسیب وارد کنند و آرزوی دولت‌هایی همچون آمریکا را برآورده سازند. باید دانســت و به این نکته توجه کرد که رهبر معظم انقلاب در هر مسئله‌ای که ورود می‌کنند، تمام توصیه‌ها و دستورات‌شان برای مردم کاملاً دلســوزانه و خیرخواهانه است و اثر مستقیم بر قلب و روح تک تک مــردم دارد. مردم این موضــوع را بــه واقعیت عنــوان می‌کنند که خواسته‌های رهبری در واقع همان خواسته‌ها و منافع آنهاست، حال اینکه اگر در دستگاه یا نهادی اوامر ایشان عملیاتی و اجرایی نمی‌شود، این مسئله به ضعف و کم کاری چنین نهادهایی برمی‌گردد و مردم باید حســاب اقدامات این نهادها را از حساب رهبری جدا کنند و تفکیک قائل شوند.

 مردم ایران همواره گوش به فرمان رهبری هســتند و اگر ایشــان هم در مواقعی تصمیمات لازم را می‌گیرنــد و یا موضوعی را تأیید یا رد می‌کنند، به نوعی برای همه مردم و مسئولان فصل الخطاب است و به آن اعتقاد و اطمینان قلبی دارند.

تهیه و تنظیم: مینا افرازه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.