فرمانده سپاه امام رضا(ع) با ابلاغ پیامی نسبت به حضور گرم مردم در ایستگاه صلواتی اقتدار و مودت که به‌مناسبت هفته بسیج برپا شده است، گفت: بسیجیان در مقابل دشمنان با نهایت اقتدار و شدت و در مقابل مردم خود در نهایت رأفت برخورد می‌کنند، بنابراین شب تولد بسیج، شب رأفت است.

پیام مردمی فرمانده سپاه امام رضا(ع) در شب بنیانگذاری بسیج مستضعفین

به گزارش قدس آنلاین، ۵ آذر ماه همزمان با دستور تاریخی امام راحل در خصوص پایه‌گذاری بسیج مستضعفین است.

آثار و برکات این دستور تاریخی هم‌چنان در روند رو به رشد انقلاب اسلامی تأثیرگذار است و توانسته با بهره‌گیری از قدرت معنوی در کنار تأمین امنیت، قدرت و تولیدات خود را در نسل‌های مختلف بعد انقلاب نیز نشر دهد.

در هفته بسیج و در آستانه ۴۰ سالگی تأسیس این شجره طیبه، بسیجیان مشهد بزرگداشت امسال را با برپایی ۲۴۰ ایستگاه صلواتی در مشهد با عنوان اقتدار، امنیت و مودت با هدف افزایش وحدت و تعامل نیروهای بسیجی و مردمی هرچه باشکوه‌تر برگزار کنند.

ایستگاه صلواتی میدان شریعتی که توسط اعضای دهه هشتادی سازمان بسیج دانش‌آموزی اداره می‌شد از ایستگاه‌های فعالی بود که فضای خاصی را در شهر ایجاد کرده بود.

سردار سرتیپ دوم یعقوبعلی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه بازدید از ایستگاه صلواتی اقتدار و مودت، گفت: دوستان بسیجی که خود از بطن مردم هستند در شب بنیانگذاری بسیج مستضعفین توانسته‌اند با اتکا به مردم شب خوبی را رقم بزنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با ابلاغ پیامی نسبت به حضور مردم در این ایستگاه، خاطرنشان کرد: بسیجیان در مقابل دشمنان با نهایت اقتدار و شدت و در مقابل مردم خود در نهایت رأفت برخورد می‌کنند، بنابراین شب تولد بسیج، شب رأفت است.

وی افزود: این بسیجیان دهه هشتادی‌ به‌خوبی راه خود را بلد هستند و ما نیز امیدواریم با ادامه دادن گام دوم انقلاب مسیر و راه انقلاب را به‌خوبی ادامه دهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.