البرز- رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز از اعزام تیم های استعدادیاب به مدارس جهت معرفی رشته های زیر مجموعه این هیئت ورزشی وشناسایی چهره های مستعد خبرداد.

تیم‌های استعدادیاب ورزش همگانی به مدارس می‌روند

سعید سلیمانی فرد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: فدراسیون ورزش های همگانی ده ها رشته ورزشی متنوع را تحت پوشش خود دارد که نیاز است این رشته ها به نسل جوان معرفی شود.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم در قالب زنگ ورزش مدارس زمینه معرفی رشته های ورزشی جدید را به دانش آموزان فراهم کنیم گفت: طی روزهای آینده تفاهم نامه ای در این خصوص با آموزش وپرورش استان منعقد خواهد شد.

سلیمانی فرد با تاکید براینکه رشته های ورزشی جذابی زیر مجموعه هیئت ورزش های همگانی قرار دارد که بخش اعظمی از آنها دارای تیم ملی و مسابقات آسیایی وجهانی است گفت: استعدادهای برتر با اجرای این طرح می توانند خود را به سطح ملی رسانده و در عضویت تیم های ملی درآیند.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز به اهم فعالیت های صورت گرفته از زمان شروع به کار هیئت جدید خبرداد و گفت: در یک ماه اخیر پویش یک روز شاد با اجرای برنامه های علمی ورزشی توسط کمیته های فعال هیأت برای بانوان در پارک بانوان جهانشهر را داشتیم که با استقبال بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان شاغل و غیر شاغل به انجام رسید.

وی ادامه داد: نشستی با سرپرست، دبیر و مدیران مجموعه فدراسیون ورزش های همگانی جهت اخذ مجوز برگزاری دوره های جدید مربیگری، سمینارها و کارگاهها و تعیین تکلیف دوره های معوق از قبل داشتیم و پس از رایزنی های لازم تمامی دوره های معوق در حال برگزاری است و بزودی ثبت نام دوره های جدید آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.