البرز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت:عملیات اجرایی راه اندازی مسیر ویژه دوچرخه سواری در جهانشهر کرج به طول حدود ۲ کیلومتر آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث مسیر ویژه دوچرخه سواری در کرج

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه با توسعه حمل و نقل سبز بخش اعظمی از معضل ترافیک و آلودگی هوای کلانشهر کرج برطرف خواهد شد، اظهار داشت: با ایجاد زیرساخت های لازم در این بخش، شهروندان با سهولت و آرامش بیشتری می‌توانند از دوچرخه برای تردد در مسیرهای کوتاه شهری و محلی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی راه اندازی مسیر ویژه دوچرخه سواری در جهانشهر کرج به طول حدود ۲ کیلومتر آغاز شده است، گفت: پارک خانواده، باند شمالی بلوار ماهان، میدان جمهوری و بلوار مولانا مسیر ویژه دوچرخه سواری در جهانشهر برای تردد دوچرخه سواران خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تصریح کرد: عملیات اجرایی این مسیر توسط سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در حال انجام است که امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های مرتبط به دوچرخه سواری تا ۵ سال آینده، سهم سفرها با دوچرخه که در حال حاضر زیر یک درصد است، افزایش پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.