تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت همشیره مکرمه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت همشیره مکرمه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ، رئیس‌ جمهور را تسلیت گفت.

متن پیام تولیت آستان قدس رضوی به این شرح است:

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

مصیبت درگذشت همشیره مکرمه‎تان را به جناب‌عالی و خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(ع) از خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره، علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

همچنین  تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیامی صادر کردند که بدین شرح است:

 محمد میرمحمدی، عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

ضایعه مؤلمه ارتحال آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی عالم مجاهد و شخصیتی ارزشمند که عمر پربرکت خود را صرف ترویج علوم دینی و اسلامی و مجاهدت خالصانه برای استقرار و استمرار نظام شکوهمند اسلامی نمود، موجب تأسف و تأثر گردید.

در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیة و الثناء) ضمن تسلیت این فقدان به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، جناب‌عالی و بیت شریف آن مرحوم و شاگردان ایشان، علو درجات آن فقید سعید و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان را از درگاه احدیت مسألت می‌نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.