معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: برای برخورد با هرگونه ناامنی در اکثر مناطق، تمهیداتی انجام گرفت، ۲۰ کانال از ۴۰ کانال براندازی بر روی خراسان رضوی متمرکز شده بود.

۲۰ کانال از ۴۰ کانال براندازی نظام بر روی خراسان رضوی متمرکز بود

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری صبح امروز در مراسم تودیع  و معارفه فرماندار شهرستان نیشابور، اظهار کرد: در شرایط فعلی ما باید دشمن شناسی قوی داشته باشیم چرا که دشمن از تمام ابزار خود در حوزه اقتصاد استفاده کرده و مشکلات بسیاری در درآمدهای نفتی ما به وجود آورده، که این مشکل ضربه مهلکی به اقتصاد کشور زده است.

وی افزود: هدف اصلی دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است اما قطعا در این هدف شکست خواهد خورد. امروزه شاهد هستیم که کشور ما نسبت به کشورهای همسایه از امنیت پایداری برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه کسانی که در حوزه اقتصاد فعالیت می‌کنند سربازان جنگ اقتصادی هستند، ابراز کرد: وظیفه ما این است که از رزمندگان و مجاهدان جنگ اقتصادی حمایت ویژه‌ای داشته باشیم.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تا قبل طرح سهمیه‌بندی ۱۵۰ برنامه توسط ۴۰ شبکه برانداز به افراد در کشور تزریق می‌شد تا مردم به خیابان‌ها بیایند، به لطف خداوند مردم به این برنامه‌ها پاسخ ندادند.

جعفری با بیان اینکه مردم آرامش کشور را علی رغم مشکلات اقتصادی به عنوان اولویت اول تشخیص دادند، اظهار کرد: طرح سهمیه‌بندی بنزین شاید ایراداتی در اطلاع‌رسانی داشت، اما باید این اتفاق می‌افتاد و در برنامه ششم توسعه هم تصویب شده بود که هر ساله ۱۰ درصد قیمت سوخت افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: هدف از این طرح حمایت از اقشار مختلف مردم و محرومان در قالب بسته‌های حمایتی با توجه به فشارهای اقتصادی بوده است و ما در جهان از لحاظ قیمت، ارزان‌ترین قیمت سوخت را داریم.

وی با اشاره به اخلال‌های امنیتی احتمالی در استان، اظهار کرد: برای برخورد با هرگونه ناامنی در اکثر مناطق، تمهیداتی صورت گرفت. ۲۰ کانال از ۴۰ کانال براندازی بر روی خراسان رضوی متمرکز شده بود.

جعفری با تاکید بر اینکه مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند، ابراز کرد:  ان شاءالله ما نیز بتوانیم در حوزه تأمین نیازهای ضروری و ثبات قیمت بازار تلاش کنیم، تاکنون ۱۲ هزار بازرسی در سه روز قبل در استان انجام گرفته است.

وی با اشاره به بازداشت شدگان ناامنی‌های اخیر، بیان کرد: با تمام معترضان برخورد نرم داشته ایم و هیچ برخورد سختی با آنان نشد. افرادی که اعتراض مسالمت‌آمیز داشتند را با اشرار تفکیک کردیم و تمام افرادی که بازداشت شدند اعتراف کردند که هدفشان ناامنی استان بوده است‌.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: انتخابات باعث می‌شود که رابطه خوبی بین مردم و نظام سیاسی برقرار شود و اصل شش قانون اساسی به اتکای رأی قانونی مردم کشور برای مدیریت کشور تأکید دارد و همچنین در گام دوم انقلاب به مشارکت مردم در مسائل سیاسی تأکید شده است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی ما اجرای صحیح انتخابات است‌، ادامه داد: شعار راهبردی که ستاد انتخاباتی انقلاب، قانونمندی، انسجام ملی است. انشالله افرادی که شایسته هستند با انتخاب مردم در زمره برگزیدگان قرار بگیرند.

جعفری گفت: شهرنشینی شدیداً در حال توسعه است و سالیانه دو درصد به آمار شهرنشینی افزوده می‌شود لذا با توجه به روستاها از حاشیه‌نشینی جلوگیری کنیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم سعید شیبانی تودیع و  علیرضا قامتی به عنوان سرپرست فرمانداری نیشابور معارفه شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.