تولیت آستان قدس رضوی طی حکمی دکتر محسن محور را به سمت مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی منصوب کرد.

دکتر «محسن محور» به سمت مدیرعامل بیمارستان رضوی منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین،  با حکم حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی دکتر محسن محور به عنوان مدیرعامل جدید بیمارستان رضوی منصوب و  مراسم معارفه وی با حضور مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در محل این بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر رضا سعیدی مدیرعامل پیشین بیمارستان رضوی به ایراد سخن و ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی مدت مسئولیت خود پرداخت و «سلامت‌محوری» و «عدالت در تأمین سلامت» را از اهم اهداف این مرکز درمانی طی دو سال اخیر معرفی کرد.
وی با اشاره به طرح‎های توسعه‌ بیمارستان رضوی طی دو سال اخیر، ابراز کرد: در این دو سال بخش‌هایی در این مرکز درمانی افتتاح و راه‌اندازی شد که بیمارستان‌های خصوصی به دلیل عدم صرفه اقتصادی تمایلی به راه اندازی آن‌ها ندارند، اما این بیمارستان به سبب رسالت اجتماعی که برای خود قائل است، نسبت به راه اندازی این بخش‌ها اقدام کرده است.
سعیدی هم‌چنین با اشاره به افزایش حدود ۵۰ تخت ساده و ویژه به تعداد تخت‌های این بیمارستان، بیان کرد: طی دو سال اخیر بخش بیماری‌های داخلی، اتاق عمل چشم و مرکز اصلاح عیوب انکساری چشم، بخش سنگ‌شکن برون‌اندامی، کلینیک رتینوپاتی، همراه ‌سرای غدیر، بخش جدید پذیرش بیماران بین‌المللی، دومین بخش مراقبت‌های ویژه بزرگسالان، چهارمین بخش مراقبت‌های ویژه بیماران قلبی و نیز بخش مراقبت‌های ویژه کودکان تجهیز و راه‌اندازی شده است.
وی به افزایش ضریب اشغال تخت‌های این بیمارستان طی دو سال اخیر نیز اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه طی این مدت، میزان رضایت‌مندی کارکنان و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان از فعالیت‌ها و خدمات این مرکز درمانی، حدود ۱۰ درصد افزایش داشته و رشد قابل توجهی نیز در حوزه جذب گردشگر سلامت از کشورهای خارجی داشته‌ایم.
در ادامه این مراسم دکتر محسن محور مدیرعامل جدید بیمارستان رضوی به بخشی از برنامه‌ها و راهبردهای این بیمارستان اشاره و ابراز کرد: بر اساس حکم تولیت آستان قدس رضوی «اسلامیت»، «انضباط مالی» و «مردم‌محوری» را در برنامه راهبردی خود اساس و مبنا قرار داده‌ایم و در راستای تبدیل این مرکز به «قطب سلامت منطقه» تلاش خواهیم کرد.
در پایان این مراسم مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های دکتر رضا سعیدی مدیرعامل سابق بیمارستان رضوی، با اهدای حکم از سوی تولیت آستان قدس رضوی، دکتر محسن محور را به‌عنوان مدیرعامل جدید بیمارستان فوق تخصصی رضوی معارفه کرد.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    1 0
    لطفا این پیرمرد را از بیمارستان بیرون کنید سطح کیفی بیمارستان به شدت افت کرده پرسنل این مجموعه شبانه روز از خدا میخواهند که ایشان برکنار شود.
  • احمد ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    1 0
    سلام جناب آقای مروی آقای دکتر محور را با توجه به سابقه گذشته ایشان انتخاب کرده بودند. ولی ایشان دیگر آن انسان گذشته نیست و سعی زیادی در مدیریت صحیح بیمارستان دارد ولی متاسفانه بدلیل ناآگاهی از علم مدیریت به نتیجه مطلوب خود نمیرسد. از جناب آقای مروی خواهشمندیم چهار نفر از پزشکان ارزشی و انقلابی را انتخاب کند و از آنها جهت اداره بیمارستان طرح و برنامه بخواهد. و کارکنان با توجه به برنامه های شخص به یکی از آنها رای دهند. در اینصورت حس وفاق و همدلی بوجود آمده و باعث پیشرفت بیمارستان خواهد شد. هم اکنون بیمارستان رضوی نسبت به ده سال پیش بسیار افت کرده است.