کردستان-رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کردستان گفت: طبق قراردادی که بسیج سازندگی با کمیته امداد دارد ساخت قریب به ۴۷۰ واحد مسکونی در برنامه داریم که تا امروز ۲۲۰ واحد آن تحویل مددجویان شده است و بقیه آن ها هم در همین هفته بسیج تحویل مددجویان خواهد شد.

ساخت ۴۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

به گزارش قدس آنلاین،رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کردستان گفت: طبق قراردادی که بسیج سازندگی با کمیته امداد دارد ساخت قریب به ۴۷۰ واحد مسکونی در برنامه داریم که تا امروز ۲۲۰ واحد آن تحویل مددجویان شده است و بقیه آن ها هم در همین هفته بسیج تحویل مددجویان خواهد شد.

اصغر عزیزی‌فر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در ۱۰ شهرستان کردستان پروژه‌های محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود که شاخص‌ترین آنها افتتاح مسکن مددجویان است.

وی افزود: طبق قراردادی که بسیج سازندگی با کمیته امداد دارد، ساخت قریب به ۴۷۰ واحد مسکونی را در برنامه داریم که تا امروز ۲۲۰ واحد آن تحویل مددجویان شده است و بقیه آنها هم در همین هفته بسیج تحویل مددجویان خواهد شد.

عزیزی‌فر تصریح کرد: این کار در قالب تفاهم‌نامه‌ای بین سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) تعریف شده و توسط بسیج سازندگی به مرحله اجرا درآمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.