فردی که در یکی از شهرستان های خراسان رضوی اقدام به انتشار مطالب کذب و دروغ با موضوع گرانی بنزین در فضای مجازی می کرد، دستگیر و بازداشت شد.

دستگیری دروغ پرداز بنزینی  در فضای مجازی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ  ابوالقاسم باقری  گفت: کارشناسان پلیس فتا  شهرستان کاشمر  با رصد و کنترل فضای مجازی از انتشار مطالب کذب و دروغ در یکی از شبکه های اجتماعی  که با هدف دامن زدن به التهابات و ناآرامی های  مربوط به گرانی بنزین منتشر شده بود مطلع و به منظور شناسایی عامل و یا عاملان انتشار آن وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای سایبر ،در کمتر از ۲۴ ساعت متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر ارتکاب هرنوع جرمی بود، ولی در مواجهه با مستندات دیجیتالی پلیس، ناگزیر لب به اعتراف گشود و به انتشار اخبار کذب و شایعات در فضای مجازی با هدف ایجاد اغتشاشات و نا آرامی در سطح جامعه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کاشمر، پایبندی به قانون و مقررات را وظیفه قانونی و شرعی هر فرد دانست و اظهار داشت: پلیس با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با شدت برخورد خواهد کرد.

منبع: پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.