در حالی که علی اعصا یکی از اعضای شورای شهر تهران کاهش اعتبارات و تاخیر در انعقاد قرارداد برف روبی شهر را دلیل غافلگیری و ناتوانی شهرداری در مواجهه با برف اخیر و اخلال در شهر عنوان کرده بود، شهردار تهران وجود مشکل و اختلاف بر سر قیمت را در انعقاد قرارداد با پیمانکاران برف روبی شهر تایید کرد، اما گفت این موضوع قابل حل است

برخی مقصران قفل شدن شهر در برف برکنار شدند/ اختلاف با پیمانکاران برف روبی شهر قابل حل است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پیروز حناچی امروز در حاشیه جلسه هیئت وزیران درباره اظهارات اخیر عضو شورای شهر که مدعی عدم آمادگی شهرداری تهران برای مواجهه با برف اخیر شده و دلیل آنرا منعقد نشدن قرارداد پیمانکاران برف روبی به دلیل کاهش اعتبارات عنوان کرده بود به قدس آنلاین گفت: ممکن است پیمان‌کارهایی که با ما کار می کنند بر سر قیمت‌ها مباحثی داشته باشند، اما این موضوع قابل حل است.

شهردار تهران تصریح کرد: برخی مقصران این حادثه از کار برکنار شدند.

حناچی درباره سهمیه بنزین تاکسی های فعال در سطح شهر تهران نیز گفت: به خودروهایی که  فعالیت‌شان جایی ثبت شده از جمله تاکسی‌های اینترنتی و خودروهای دارای پلاک تاکسی حتما سهمیه داده می‌شود، آنهایی هم که فعالیت‌شان جایی ثبت نشده، قرار شده که با آنها مساعدتی شود؛ جزئیات این طرح را باید از وزیر نفت بپرسید.

شهردار تهران در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار قدس آنلاین درباره اینکه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که قرار بود سهمیه بنزین یا معادل ریالی آنرا دریافت کنند در روزهای اخیر مبالغی تحت عنوان وام تامین هزینه بنزین به حسابشان واریز شده، گفت: از این موضوع خبر ندارم و آنرا پیگیری می‌کنم اما مصوبه دولت تخصیص سهمیه به این تاکسی ها بوده است.

وی درباره کاهش تعداد دوچرخه‌های عمومی در سطح شهر اظهار کرد: به خاطر شرایط اخیر به دلیل اینکه تعدادی از دوچرخه‌ها آسیب دیدند، تعدادشان کم شده است اما بنایی بر کم کردن تعداد دوچرخه های عمومی سطح شهر نیست.

در پاسخ به این پرسش که تعطیلی مدارس چه میزان بر روی کاهش آلودگی هوا تاثیر دارد؟ گفت: تعطیلی مدارس باعث کاهش ۳۰ درصدی ترافیک می‌شود که به تبع آن می‌تواند بر روی کاهش آلودگی هوا نیز تاثیر بگذارد.

حناچی  درباره انتقاد پلیس به طرح ترافیک تصریح کرد: پلیس که تنها تعیین کننده نیست، طرح ترافیک در شورای ترافیک تهران مطرح و تصویب شده‌است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.