همدان - پنجاه و نهمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان با تجلیل از حافظان قرآن کریم انجام شد.

تجلیل شورای شهر همدان از حافظان قرآن کریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ در این جلسه، رییس و اعضای شورای شهر از حسین بیات و مهدی برنده، حافظان قرآن مجید و زهره وحدتی‌منش حافظ کل قرآن و صحیفه سجادیه تجلیل کردند.

رئیس شورای شهر همدان در این جلسه خطاب به معاون شهردار، گفت: اعضای شورای شهر همدان درخواست دارند تا هزینه‌ها را کاهش دهید و به گونه‌ای عمل کنید که بودجه برای خدمات شهری، افزایشی نداشته باشد.

کامران گردان در ادامه اظهار کرد: باید لیستی از املاک و مستغلات شهرداری فراهم شود تا اگر معارضی دارد یا هنوز سند به نام شهرداری انتقال داده نشده است، اقدامات لازم انجام شود.

 رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان هم گفت: امام خمینی(ره) با تفکر بسیجی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در جنگ ۸ ساله نیز با تکیه بر این تفکر، امور را پیش بردند.

اکبر کاوسی‌امید افزود: بسیجیان پس از دفاع مقدس در عرصه جهاد سازندگی و دیگر عرصه‌ها با تمام توان حضور یافته و توانستند رتبه‌های نخست و برتر جهان را در بخش‌هایی مانند سلول‌های بنیادین، نانو، هسته‌ای و... به دست آورند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه امنیت نیز نقش اثرگذاری را ایفا کردند، اظهار کرد: به لطف خداوند، در جنگ نابرابر همراه با مجاهدت تمامی ایثارگران، پیروز میدان حق در برابر ظالم شدیم و بسیجیان پس از جنگ نیز در عرصه‌های مختلف حاضر شده و در جهاد سازندگی فعالیت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.