رئیس سازمان بسیج علمی خراسان رضوی ضمن بیان اینکه اقدامات کلینیک صنعتی بسیج باعث دلگرمی و امید صاحبان صنایع می‌شود، گفت: این کلینیک از سال ۹۴ به‌منظور کمک به ایجاد مشاغل جدید و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان شکل گرفت و تاکنون توانسته به ۵۰۰ واحد صنعتی در رفع مشکلاتشان کمک کند.

کلینیک صنعتی بسیج به رفع مشکلات واحدهای صنعتی کمک می‌کند/تا کنون مشکلات ۵۰۰ واحد صنعتی رفع شده است

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی تنها  در خصوص کلینیک صنعتی‌ای که در بسیج مهندسین ایجاد شده است، اظهار کرد: احداث این کلینیک کار جهادی است که برای پیگیری و کمک به حل مشکلات  واحدهای تولیدی و صنعتی خراسان رضوی شکل‌گرفته است.

رئیس سازمان بسیج علمی خراسان رضوی ضمن بیان این موضوع که اقدامات این کلینیک باعث دلگرمی و امید صاحبان صنایع می‌شود، اضافه کرد: این کلینیک از سال ۹۴ به‌منظور کمک به ایجاد مشاغل جدید و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان شکل گرفت و تاکنون توانسته به ۵۰۰ واحد صنعتی در رفع مشکلاتشان کمک کند.

وی بیان کرد: کلینیک صنعتی در قالب پنج کارگروه، مشکلات تمام واحدهای صنعتی استان که به آن مراجعه کنند را پیگیری و در حل مشکلات کمک می‌کند.

تنها خاطرنشان کرد: این کلینیک طبق برنامه‌ای که دارد، تلاش می‌کند تا پایان سال جاری مشکل ۲۰۰ واحد صنعتی دیگر را ارزیابی و برای رفع آن کمک کند.

رئیس سازمان بسیج علمی خراسان رضوی با اشاره به این‌که ستاد تسهیل استانداری به این صنایع وام اعطا می‌کند، تصریح کرد: بااین‌وجود کلینیک صنعتی با بانک‌های استان در خصوص دادن وام به این واحدها رایزنی‌هایی انجام داده و توانسته موافقت برخی از آن‌ها را برای دادن وام به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان دریافت کند.

وی با اعلام این خبر که از نیمه دوم دی‌ماه امسال به متقاضیان این وام‌ها پرداخت می‌شود، ابراز کرد: این کلینیک با ستاد تسهیل استانداری و ستاد پایش امام رضا علیه‌السلام همکاری دارد و به‌منظور جلوگیری از موازی کاری با این ستادها  دبیرخانه مشترک ایجاد شده است.

تنها در خصوص وضعیت صنایع استان عنوان کرد: متأسفانه به دلیل این‌که این واحدها مورد حمایت اصولی دولت قرار نگرفته‌اند از وضعیت خوبی برخوردار نیستند.

رئیس سازمان بسیج علمی خراسان رضوی گفت: در بررسی‌های اولیه که صورت گرفته متوجه شدیم که ۳۰ درصد از واحدهای صنعتی و تولیدی استان غیرفعال هستند و مابقی هم با تمام ظرفیت خود کار نمی‌کنند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.