همدان- به مناسبت هفته بسیج مراسم گرامیداشتی با حضور سردار سلگی در شرکت آب منطقه ای همدان برگزار گردید

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت آب منطقه ای همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، در این مراسم منصور ستوده  گفت: شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ایران عزت و آزادی می‌بخشد.

وی افزود: لازم است خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نوشته و به نسل به نسل انتقال داده شود تا آیندگان بدانند رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی وجود داشته‌اند و افسانه نبوده اند.

ستوده با اشاره به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، نقش بسیج را در حوادث بعد از انقلاب از جمله دوران هشت ساله دفاع مقدس، دوران سازندگی کشور و دوران توسعه سیاسی کشور بی نظیر برشمرد و حضور بسیج در بطن جامعه را از دلایل اصلی به هدف نرسیدن اهداف دشمنان در فتنه های مختلف بعد از انقلاب بیان نمود.

در ادامه مراسم سردار میرزا محمد سلگی گفت: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس با وجود نبود امکانات و جنگ سختی دشمن، ما جنگی آسان و خیالی راحت داشتیم که با رشادت‌های رزمندگان بر دشمن چیره شدیم و اکنون وقت جهاد اکبر است.

وی جهاد اکبر را جهاد فرهنگی دانست و عنوان کرد: در شرایط کنونی باید برای جهاد اکبر به پا خواست که این تکلیف بر دوش ما است تا با آگاه شدن نسبت به موضع دشمن با آن مقابله کنیم.

راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول ۴۰ سال پس از انقلاب اظهار کرد: تمام اهداف دشمن در برخورد با نظام، انقلاب و راه شهدا و امام راحل یک برخورد فرهنگی است.

وی با بیان اینکه تمام اهداف دشمن در تهاجم و تقابل نظام و انقلاب یک اقدام فرهنگی است، تاکید کرد: تحریم‌ها اقتصادی و... در راستای نابودی نظام و انقلاب و ریشه تمام تهاجمات، فرهنگی است  چراکه ریشه انقلاب و نظم ما فرهنگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.