گیلان- معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان از اجرای طرح ملی محرومیت‌زدایی در ۶ شهرستان این استان خبر داد.

رای طرح ملی محرومیت‌زدایی در ۶ شهرستان گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان  ، محسن جعفری با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی یاور مردم باشند اظهار کرد: معاونت اجتماعی سپاه قدس استان از سه سال گذشته طرح‌های محرومیت‌زدایی را در گیلان آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۶ شهرستان تالش، رشت، رودسر، انزلی، لنگرود و لاهیجان در حال اجرا است، افزود: برای ۱۰ شهرستان و دو مرکز بخش سنگر و خمام نیز برنامه داریم و در محلات محروم شناسایی‌شده طرح‌های محرومیت‌زدایی اجرایی می‌شود.

به گفته معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان، پیشگیری از اعتیاد، ویزیت رایگان، ایجاد و گسترش زیرساخت‌های عمرانی، اردوهای جهادی، اشتغال، آموزش مهارت و ازدواج از طرح‌های اجراشده در محلات محروم گیلان بوده که با کمک بسیجیان و رده‌های مختلف سپاه اجرایی شده است.

جعفری با بیان اینکه سرای محله با مدیریت یک روحانی در محلات محروم راه‌اندازی و فعال‌شده است، گفت: درمجموع برای بیش از ۱۱۰ هزار نفر از ۶ محله گیلان برنامه محرومیت‌زدایی اجرایی می‌شود.

وی با ابراز اینکه تفاهم‌نامه اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان گیلان به‌زودی انعقاد می‌شود، بیان کرد: از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در حوزه محرومیت‌زدایی بهره می‌بریم تا در راستای خدمت به مردم اقدامات گسترده‌تری انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.