گنبدکاووس- مدیر شبکه بهداشت و درمان مینودشت اعلام کرد: نخستین بیمارستان صحرایی با هدف ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان به اقشار آسیب‌پذیر مناطق روستایی و شهری این شهرستان واقع در شرق گلستان، در شهر "دوزین" مرکز بخش کوهسارات مینودشت برپا شد.

برپایی بیمارستان صحرایی در مینو دشت

به گزارش قدس آنلاین؛ دکتر ابراهیم فدایی اظهار داشت: فعالیت این بیمارستان صحرایی از دیروز و در آخرین روز از هفته بزرگداشت بسیج، توسط سپاه نینوا، بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مشارکت چند شبکه‌ بهداشت و درمان شرق استان و نیز همکاری برخی ادارات و نهادهای مینودشت آغاز شده‌است.

وی با بیان اینکه فعالیت این بیمارستان صحرایی سه روز تعریف شده و تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت، افزود: درمدت برپایی این بیمارستان همه اهالی مناطق روستایی دو بخش کوهسارات و مرکزی و نیز شهروندان مینودشتی می‌توانند از خدمات درمانی آن استفاده نمایند.

دکتر فدایی اضافه کرد: ۱۸ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف از جمله قلب، زنان، داخلی، چشم پزشکی، سونوگرافی، ارتوپدی، پوست و گوش و حلق و بینی، ۶ پزشک عمومی و ۶ دندانپزشک با همراهی تیم‌های پرستاری و مامایی به مراجعه‌کنندگان خدمات ویزیت و داروی رایگان ارائه می‌دهند و درصورت نیاز به عمل جراحی، بیمار به مراکز درمانی برای جراحی رایگان معرفی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.