سرمربی تیم شهر خودرو خراسان گفت: در شأن ما نیست درخصوص این موارد صحبت کنیم اما بازیکنان ما به دلیل نداشتن لباس گرم روی نیمکت از سرما می‌لرزند.

بازیکنان از سرما روی نیمکت می‌لرزند

به گزارش قدس آنلاین ، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان که باحضور تعدادی از بچه‌های موسسه همدم در هتل آبان مشهد برگزار شد، با اشاره به روز جهانی معلولان گفت: بچه‌های موسسه همدم هنرمندانی هستند که قبلا در جمع آنها حضور پیدا کردیم و برایشان آرزوی سلامتی دارم،

سرمربی تیم شهر خودرو خراسان با بیان اینکه بازی مهمی پیش رو داریم، ادامه داد: وضعیت جدول به شکلی است که نیازی مبرمی به این سه امتیاز داریم؛ خیلی از بازی‌های که بردیم به خاطر حضور تماشاگران بود از آنها می‌خواهم فردا هم ما را یاری کنند.

وی افزود: تیم صنعت نفت آبادان تیم متحول شده‌ای است که بازی‌های باکیفیتی ارائه می‌دهد.

گل محمدی با اشاره به اینکه باید در ضربات آخر دقت لازم را داشته باشیم تا به پیروزی برسیم، گفت: محمد آقاجان پور تنها مصدوم ما است، هنوز تغییراتی ایجاد نشده به عنوان مثال در لباس گرم زمستانی و چمدان! در شأن ما نیست در این خصوص صحبت کنیم ما باید در ماه‌های آتی در باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنیم، در لیگ نتوانستیم شرایط را فراهم کنیم چه برسد به آسیا.

سرمربی تیم شهر خودرو خراسان افزود: وقتی صحبت می‌کنیم، می‌گویند این مسائل پیش پا افتاده است چند هفته است بازیکنان روی نیمکت از سرما می‌لرزند.

فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.