مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی با بیان اینکه آمریکا با طرح‌های تحریمی‌اش در ایران مفتضح شده گفت: همه تلاش ما در دستگاه‌های امنیتی این است که مشکلات مردم را به رسمیت بشناسیم و به حل آن کمک‌ کنیم، صف مردم را از اغتشاشگران و فرصت طلبان جدا می‌کنیم.

آمریکا با طرح‌های تحریمی‌اش در ایران مفتضح شده/ صف مردم از اغتشاشگران جدا است

به گزارش قدس آنلاین، مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی در نشست بصیرتی هفته بسیج در حضور فرماندهان بسیج ادارات کل استان اظهار کرد: در دنیا از پیدایش انسان تا کنون دیپلماسی بین خانواده‌ها، دولت‌ها و قدرت‌ها در ادبیات گفتمانی تفاوتی داشته و کلماتی جدید در آن به‌کار برده شده است ولی در کل دو منطق بر فضای فکری و تبادلی و گفت‌وگویی بر جوامع حاکم بوده است که یکی از این دو منطق منطقی است که امروز بسیج داعیه‌دار آن است و  منطق دیگر منطقی است که تفکر مقابل بسیج پرچم‌دار آن است.

مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی تصریح کرد: امروزه بسیج از منطق انبیاء الهی پیروی می‌کند و استکبار در مقابل آن با تمام قوا ایستاده است. منطق استکبار می‌گوید اگر ایران جلوی پیشرفت هسته‌ای خودش را نگیرید یا اگر موشک‌سازی را متوقف نکند یا اگر اندیشه را تعطیل نکند و کارهایش را پایان ندهد ما به آن پایان می‌دهیم و نابودشان می‌کنیم. منطق بسیج منطق وضعیت محور و ارشادی است. بسیجیان می‌گویند خدای ما می‌داند که ما فرستاده او هستیم و مأموریت داریم.

وی بیان کرد: منطق رهبری، ولایت و نبوت هم منطق ربوبی و پرورشی است و جامعه‌ای که به امام و انبیاء وصل است جامعه‌ای تکامل یافته و پرورش یافته است ‌در مقابل، جامعه بدون امام، پرورش نیافته و آسیب دیده است.

مشاور وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: مقاومت آشکار، قهرمانی، پایداری و سخت کوشی در کشور نتیجه داده است و بعد از ۴۰ سال نمره‌ای که به کشور و مردم در مسیر مقاومت داده می‌شود نمره قبولی است. جاهایی که نمره قبولی نداریم مواقعی است که مقاومت و ایستادگی نکردیم و براساس منطق غیر بسیجی، منطق غربی و استکباری کار کرده‌ایم.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: از سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۷ بسیاری از شخصیت‌ها عنوان می‌کردند که چرا ایران در سوریه حضور دارد، حضور در آن کشور منطق ندارد و چرا ایران اینقدر از این کشور حمایت می‌کند، ولی نگاه رهبری معظم انقلاب اسلامی این بود که باید در مقابل آمریکا ایستاد چون آمریکا می‌خواهد مهره‌های منطقه را عوض کند. اینکه آمریکایی‌ها بخواهند مهره‌ها را عوض کنند تا به اهداف شان برسند درست نیست و باید در مقابل این جریان ایستاد.

وی تصریح کرد: امروزه کشور در وضعیتی قرار گرفته است که در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری دارد و زبانزد خاص و عام است ولی دشمنان می‌خواهند با ایجاد مشکل در کشور نگذارند این پیشرفت‌ها ادامه یابد و این منطق را پیش ببرند که کشوری که نمی‌تواند خودش را اداره کند در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و جهانی نباید اثرگذار باشد.

تحریم؛ بزرگترین ابراز آمریکایی‌ها

مشاور وزیر ادامه داد: این کشور ظرف ۴۰ سال هر چند سال با یک مشکل و بحران بزرگ مواجه بوده از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا ماجرای طبس و حوادث مختلفی که برای این کشور رقم زدند اما در حال حاضر می‌توانیم اتم را بشکافیم و حیوانات را به فضا بفرستیم و سالم برگردانیم و پیشرفت‌های زیادی در زمینه تکنولوژی و در عرصه‌های نظامی داریم.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی افزود: امروزه در منطقه کشور برتر هستیم یعنی کشوری که قرار بود در منطقه ایزوله و محدود شود در حال حاضر منطقه را در اختیار دارد اما از نگاه آمریکایی‌ها باید حوادث به گونه‌ای رقم بخورد که احساس شود ایران نمی‌تواند خودش را هم اداره کند.

وی تصریح کرد: تحریم بزرگترین ابرازی است که آمریکایی‌ها به دست گرفتند تا ایران یا تسلیم شود یا نابود شود اما ایران تصمیم گرفته که تسلیم نشود و کسی هم که نمی‌خواهد تسلیم شود باید بهای آن را بپردازد.

تلاش ما این است که مشکلات مردم را به رسمیت بشناسیم

مشاور وزیر اطلاعات افزود: بهای این خواسته بازگشت به درون و اقتصاد مقاومتی است اقتصاد مقاومتی یعنی باید تحمل سختی‌ها را داشته باشیم که البته این مهم نیاز به تغییر الگوی زندگی دارد، اگر نخواهیم الگو را تغیر دهیم یا باید تسلیم شویم یا باید در مسیری که خواسته دشمن است گام بر داریم.

مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی ادامه داد: همه تلاش ما در دستگاه‌های امنیتی این است که مشکلات مردم را به رسمیت بشناسیم و به حل آن کمک‌ کنیم، صف مردم را از اغتشاشگران و فرصت طلبان جدا می‌کنیم.

وی گفت: در اتفافات اخیر اسرائیلی‌ها قضاوتی داشتند که رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل بعد از حوادث روی داده در کشورمان گفت، اگرچه این حوادث در ایران استارت خورد اما امیدی به نابودی ایران نیست چون نتوانستیم بحران را فراگیر کنیم. آمریکایی‌ها هم اعلام کردند تلاش‌ها برای ایجاد چالش جدی در مورد ایران ناکام ماند هم خودشان اقرار کردند و هم نظریه پردازانشان اعلام کردند. بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در درس خارج فقه همه شائبه‌ها برطرف شد و کشمکش درونی نظام پایان گرفت.

پروژه تحریم ایران توسط آمریکا شکست خورده

مشاور وزیر اطلاعات افزود: پروژه تحریم ایران توسط آمریکا شکست خورده است و آمریکا با طرح‌های تحریمی‌اش در ایران مفتضح شده، همه این‌ها از لطف خدا متعال و همت بسیجی وار مردم بوده است.

مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی با بیان اینکه بسیج تنها یک نهاد نیست بلکه بسیج فرهنگ مقاومت عمومی است، خاطرنشان کرد: ممکن تا پایان سال با توطئه‌های دیگر دشمن مواجه شویم که بسیج ادارات باید خودشان از سازمان خودشان دفاع کند.

وی افزود: امروزه فرهنگ بسیج سرفراز است چرا که توانسته انقلاب را از حلقوم آمریکا بیرون بکشد، انقلاب به معنی مستقل زیستن و روی پای خود ایستادن است باید این استقلال را حفظ کنیم پرورش و رشد دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.