سرمربی پیام مشهد گفت: پیام روزبه‌روز تیم بهتری می‌شود، اما باید فکری برای سالن تمرین‌ بکنیم زیرا سرمای سالن مهران باعث شده بازیکنانم سرما بخورند.

 روزهای بهتری برای پیام در راه است

به گزارش قدس آنلاین، اکبر خداوردی در خصوص پیروزی تیمش مقابل راه‌یاب ملل مریوان در هفته نهم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: از هواداران بابت حمایت‌هایی که داشتند، تشکر می‌کنم. مریوان تیم سخت‌کوشی است و به تازگی از لیگ یک آمده، همچنین این تیم جوانان خوب و با انگیزه‌ای دارد. با این تیم بازی کردن برای همه سخت است. خدا را شکر سه امتیاز این دیدار را کسب کردیم. هفته گذشته البته خاتم را هم شکست دادیم. خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود و امیدوارم مسئولین کمک کنند تا شرایط تیم بهتر و اماکانات‌ بهتری در اختیار داشته‌باشیم.

وی افزود: امیدوارم در دیدارهای آتی بازی قابل قبولی ارائه دهیم. روز یکشنبه با تیم قدرتمند و پرستاره لیگ برتر، شهرداری ارومیه بازی داریم. پس از آن لیگ تعطیل می‌شود و در این خصوص با فدراسیون و سرمربیان لیگ برتری جلسه خواهیم داشت. امیدوارم در تعطیلات بتوانیم تیم را بازسازی و ترمیم کنیم.

سرمربی پیام مشهد در خصوص عملکرد داوری در این دیدار خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری جزیی از بازی است. همانطور که ممکن است بازیکن و مربی اشتباه کنند، داور هم اشتباه می‌کند. بازی سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم و این مسائل طبیعی است.

خداوردی در خصوص آمادگی تیمش یادآور شد: تیم روزبه‌روز بهتر می‌شود، اما باید فکری برای سالن تمرین کنیم. سالن مهران سرد است. بازیکنانم سرما خورده‌اند و عضلات‌شان برای تمرین آماده نیست. امیدوارم بتوانیم این مشکل را حل کنیم. پیام صددرصد بهتر خواهد شد و تیم قابل احترامی در ادامه خواهیم‌داشت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.