گیلان- اجرای طرح‌های اشتغالزایی با هدف ارتقاء سطح اقتصادی و توانمند کردن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گیلان علاوه بر حمایت‌های این نهاد با نقش‌آفرینی و حضور گسترده راهبران شغلی سرعت می‌گیرد.

اجرای طرح‌های اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد گیلان سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی گیلان، اجرای طرح‌های موفق اشتغالزایی با هدف ارتقاء سطح اقتصادی خانوارها و توانمند کردن نیازمندان، محرومان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گیلان علاوه بر حمایت‌های تسهیلاتی و مشاوره‌ای این نهاد با نقش‌آفرینی و حضور گسترده راهبران شغلی تا پایان امسال در این استان سرعت می‌گیرد.

راهبران شغلی در حقیقت به عنوان نیرویی در جهت مدیریت صحیح منابع مالی، بازاریابی، بازارسازی و برندسازی محصولات تولید شده توسط مددجویان کمیته امداد گیلان محسوب می‌شوند که نقشی ویژه در بخش تحقق طرح‌های اشتغالزایی و اقتصادی کردن هرچه بیشتر فعالیت‌های انجام شده افراد تحت پوشش این نهاد بر عهده دارند.

مشکل نبود فرصت‌های شغلی مدت‌ها است به یکی از چالش‌های عمده کشورمان تبدیل شده است اما برای حل این معضل بزرگ در کنار تصویب قوانین تسهیل‌کننده و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های اشتغالزایی توسط دولت، حضور بخش خصوصی و حمایت آنان می‌تواند به روند ریشه‌کن کردن بیکاری در جامعه سرعت بیشتری ببخشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.