همدان- مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان در بازدید میدانی از نحوه اجرای طرح صیانت از منابع آب دراستان همدان گفت : بیش از ۶ هزار حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان فعال است.

اجرای طرح صیانت از منابع آب دراستان همدان

به گزارش قدس آنلاین حسین عسگری مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان صبح شنبه در نشست با خبرنگاران از انجام هماهنگی و مشارکت کلیه دستگاه‌های متولی در اجرای طرح صیانت از منابع آب و به منظور نظارت بر حسن اجرای آن در استان همدان اظهار کرد: اکیپ مشترکی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای استان از اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح مذکور بازدید و بازرسی نمودند.

  عسگری بیان کرد: در این بازدید تعدادی از چاه‌های غیرمجاز مسلوب المنفعه شده و همچنین ماشین آلات و دستگاه‌ها و منصوبات حفاری توقیف شده و کنتورهای هوشمند نصب شده مورد بازدید قرار گرفت.

وی گفت: با اجرای طرح صیانت از منابع آب از ابتدای سال ۸۴ تا پایان سال ۹۷ تعداد ۴۸۳۷ حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان مسلوب المنفعه و به میزان ۳۴۳/۷ میلیون متر مکعب آب از محل انسداد چاه‌های غیرمجاز صرفه‌جویی گردیده است.

 مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۶ هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان فعال می‌باشد افزود:‌ پیش‌بینی می‌شود با اجرای مطلوب طرح صیانت از منابع آب، زمینه برخورد و انسداد این تعداد چاه‌های غیر مجاز در دوره‌های زمانی آتی در استان فراهم گردد.

در ادامه کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای استان همدان به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح صیانت از منابع آب پرداختند، سپس نحوه اجرای اقدامات پیشگیرانه توسط کارشناسان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان بمنظور صیانت از منابع آب و پیشگیری از حفر غیرمجاز چاه ارائه گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.