اولین قسمت برنامه ترکیبی ـ تولیدی «نسیم حیات» با محوریت بررسی چالش های آب و محیط زیست به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی یکشنبه ۱۰ آذرماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

«نسیم حیات» چالش‌های محیط زیست را بررسی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، امیر حسن خواجوی تهیه کننده «نسیم حیات» در توضیح این برنامه گفت: «نسیم حیات» در هر قسمت، یکی از چالش های حوزه آب و محیط زیست کشورمان را در قالبی جذاب و با آیتم های متنوع بررسی می کند.

وی ادامه داد: این برنامه، علاوه بر گفت و گویی داغ و چالشی با کارشناسان و مدیران مرتبط با موضوع برنامه، وضعیت کشورمان در آن حوزه با وضعیت کشورهای پیشرفته مقایسه شده و حرکت های دانش بنیان و خلاقانه جوانان در گوشه و کنار کشور برای حل این چالش ها به تصویر کشیده شده است.

خواجوی تصریح کرد: از دیگر جذابیت های «نسیم حیات» برای فعالان آب و محیط زیست، امکان ارسال ایده های حل چالش های محیط زیست و حضور صاحبان ایده های برتر در برنامه برای تبیین و حمایت از آن ایده است.

آلودگی آب، محیط زیست شهری، طراحی شهری، مدیریت پسماند، دستگاه های تصفیه آب خانگی و دیپلماسی آب موضوعات قسمت های ابتدایی این برنامه است.

«نسیم حیات» کاری از گروه اجتماعی هر هفته یکشنبه ها با اجرای اسماعیل باستانی از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.