همدان _استاندار همدان گفت :در تمامی مراحل انتخابات رای مردم را حق الناس دانست چرا که ما به عنوان امانتدارمردم مکلف به صیانت از آرای مردم هستیم.

رای مردم حق الناس است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سید سعید شاهرخی استاندار همدان ظهرشنبه در افتتاح ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد:در داخل و خارج از کشور همه نگاه ها به حضور مردم در پای صندوق های رای است.
شاهرخی گفت :ملت ایران در چهار دهه گذشته خوش درخشید بنابراین ما باید زمینه نشاط سیاسی را با ایجاد فرصت برابر برای حضور تمامی جریان های درون نظام در انتخابات، فراهم کنیم.
وی ادامه داد: ایجاد این فرصت برای همه گروه ها و جریان ها مورد تاکید است تا بتوان مردم را برای مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد.
استاندار همدان اظهار داشت: در این راستا شعاری برگرفته از اصالت و ضرورت انتخاب، با عنوان گام دوم انقلاب، قانونمنداری، بی طرفی و انسجام ملی مطرح است.
شاهرخی گفت: اولین نکته ای که مورد توجه همگان بوده و اثر زیادی در سیاست داخلی و خارجی دارد اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و مشارکت در این رویداد است.
وی بیان کرد: از دیگر عوامل موثر در افزایش مشارکت، سلامت انتخابات است بنابراین باید در تمامی مراحل انتخابات رای مردم را حق الناس دانست چراکه ما به عنوان امانتدار مردم مکلف به صیانت از آرای مردم هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.