مراسم بزرگداشت هشتاد و دومین سالگرد شهادت آیت الله مدرس(ره) با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی در جوار بارگاه این عالم ربانی در کاشمر برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله مدرس(ره) در کاشمر

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی  گفت: این مراسم، ۱۱ آذر، ساعت ۱۰ صبح با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران فرهنگی شهرستان کاشمر برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدجواد رئوف سیدنژاد با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره شعر رضوی در این مراسم افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا سه ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
وی عنوان کرد: در حاشیه مراسم بزرگداشت هشتاد و دومین سالگرد شهادت آیت‌ الله مدرس(ره)، کارگاه‌های زنده خوشنویسی، نقاشی و طراحی با مضامین زیارتگاه و چهره شهید مدرس(ره) با حضور هنرمندان برجسته استان خراسان رضوی و شهرستان کاشمر برپا می‌شود.
سیدنژاد یادآور شد: آیت الله سید حسن مدرس فقیه مجاهد، عالم پرهیزگار و یکی از چهره‎های درخشان تاریخ تشیع است که در دهم آذر سال ۱۳۱۶ توسط ماموران رضاخان به شهادت رسید. زیارتگاه این شهید والا مقام در کاشمر به همت آستان قدس رضوی به یک قطب بزرگ فرهنگی تبدیل شده که همه روزه میزبان خیل عظیم علاقه‌مندان به راه و اندیشه این شهید است.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.