زنجان-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:مدیران زن شرایط مدیریتی خاصی دارند.

امکان اینکه از این چاپخانه به آن چاپخانه بروم ندارم

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین:فاطمه کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در نشست خبری امروز با بیان اینکه انتخاب مدیر زن شرایط خاصی را می طلبد گفت: یا نباید مدیر خانم داشته باشیم یا  باید شرایط خانم ها را بپذیریم.
کرباسی در پاسخ به انتقادهای خبرنگاران در خصوص عدم پاسخ گویی و عدم برگزاری نشست های خبری افزود:شیوه مدیریتی من متفاوت است و  امکان اینکه زندگی ام  را تعطیل کنم  و از این چاپخانه به چاپخانه دیگر بروم نیست!
وی ادامه داد: شاخصه ارزیابی مدیر کل این است که در موارد مختلف ارتقا پیدا کند و در این راستا طی سال گذشته بالاترین یارانه را برای مطبوعات گرفتیم و در  نهایت سعی ما این است که عدالت را در استان رعایت کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین در پاسخ به انتقادات خبرنگاران مبنی بر عدم پاسخگویی وی به تماس خبرنگاران گفت: انتظار همه خبرنگاران از مدیرکل ارشاد این است که آن تایم و آن لاین باشد.ولی بهتر است که با دفتر من هماهنگ کنند.

نمایشگاه کتاب با حضور ۲۸۰ناشر

فاطمه کرباسی در ادامه  با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب القای امنیت  فرهنگ و اجتماعی است از برگزاری دهمین نمایشگاه ناشران کشور،چهارمین نمایشگاه مطبوعات و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان خبرداد.
وی افزود:این نمایشگاه با حضور ۲۸۰ناشر و۲۲۰غرفه از ۱۱لغایت ۱۶آذر در دوشیفت صبح  و بعد از ظهر در محل نمایشگاههای بین المللی  بر گزار خواهد شد.

وی گفت:در بسیاری از استانها  نمایشگاه مطبوعات توسط اسپانسر برگزار می شود ولی در استان از شهرداری درخواست کمک کردیم که تاکنون این امر محقق نشده است.
وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار  ما  درباره اختصاص کارت خبرنگاری بین‌المللی و اینترنت بدون فیلتر   گفت: این موضوع ماه‌های قبل مطرح شده بود اما چون مسؤول مربوط به آن در وزارتخانه تغییر کرد، این امر فعلاعملیاتی نشده است.
کرباسی  ادامه داد: لیست ۹۰ نفره آماده شد اما وزارتخانه عنوان کرد  تنهت برای ۱۵ نفر آمادگی دارد که این موضوع نیز فعلا لغو شده است.
 معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در خاتمه  گفت: ۶۲ هزار و ۹۸۳ عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب استانی عرضه خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه  این نمایشگاه در محلی به مساحت۵هزار و ۵۰۰متر برگزار می شود.افزود:۳۰غرفه نیز به مطبوعات استان اختصاص داده  خواهد شد.

انتهای پیام/
 
.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.