یزد - فرماندار یزد گفت: گستردگی شهر یزد و شرایط حاکم بر این شهر رسیدگی بیشتر به محرومان به‌ویژه ساکنین حاشیه شهر را می‌طلبد.

گستردگی شهر یزد، رسیدگی بیشتر به محرومان را می‌طلبد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، سید محمد رستگاری، در دیدار مدیر کل کمیته امداد استان با وی اظهار داشت : کمیته امداد همکاری نزدیکی در مباحث و برنامه‌های مختلف به‌ویژه حوزه‌های اجتماعی و امور بانوان با فرمانداری شهرستان یزد دارد.

وی با اشاره به تعامل و همکاری کمیته امداد و فرمانداری یزد، بابیان اینکه بازدیدهای مشترکی توسط فرمانداری و کمیته امداد از منازل مددجویان تحت حمایت در شهرستان یزد انجام‌شده ، افزود: گستردگی یزد و شرایط حاکم بر این شهر رسیدگی بیشتر به محرومان به‌ویژه ساکنین حاشیه شهر را می‌طلبد.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز دراین دیدارگفت: فرهنگ کار و تلاش در خانوار تحت حمایت کمیته امداد نهادینه‌شده است و این نهاد سعی دارد با ایجاد اشتغال از وابستگی مددجویان به این نهاد بکاهد و زمینه خودکفایی آنان را فراهم کند.

محسن علیزاده تصریح کرد: موضوع اشتغال مددجویان به‌ویژه مشاغل روستایی (تبصره 16) و همچنین بررسی وضعیت مسکن جامعه هدف تحت حمایت از محورهای اصلی در بازدیدهای دوره‌ای به شهرستان‌ها است.

وی با اشاره به همکاری مناسب بانک‌های عامل و دستگاه‌های مرتبط با امر اشتغال نیازمندان و مددجویان تحت حمایت گفت: فرمانداری یزد در تمامی زمینه‌ها همراه کمیته امداد بوده و در مسیر خدمت‌رسانی به محرومان همواره پیش‌قدم است.

علیزاده تصریح کرد: مجموعه فعالیت‌های کمیته امداد در بخش‌های مختلف به‌ویژه اشتغال و مسکن از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به دغدغه‌های شهرستان یزد با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی کنونی، گفت: سخت شدن شرایط اقتصادی، فعالیت و تلاش را برای خدمت‌رسانی به محرومان دوچندان کرده است، شهرستان یزد با توجه به آمار جامعه مددجویی و تعدد مراجعات مردمی نسبت به شهرستان‌های دیگر قابل‌مقایسه نیست و این موضوع اهمیت و حساسیت کار را در این شهرستان بالابرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.