البرز- رئیس هیئت اسکواش استان البرز از برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش در استان خبرداد و گفت: اردوی تیم ملی کمتر از ۱۱ سال بانوان از تاریخ پنجم تا هشتم آذرماه در استان البرز برگزار شد.

اردوی تیم ملی اسکواش به میزبانی البرز برگزار شد

سروش خندان دل در گفتگو باقدس آنلاین اظهار کرد: اعضای تیم ملی کمتر از ۱۱ سال را نفرات برتر مسابقات المپیاد استعدادهای درخشان تشکیل می دادند که البرز با ۴ نماینده به عنوان یکی از استان های موفق در این رده سنی شناخته می شود.

وی از اعزام تیم البرز به مسابقات بین المللی اصفهان جونیور خبرداد و گفت: این تیم هفته جاری در حالی با آمادگی کامل به اصفهان اعزام می شود که انتظار داریم ورزشکاران البرزی با دست پر از آن مسابقات بازگردند.

رئیس هیئت اسکواش استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت کورت انقلاب و کیانمهر گفت: کورت انقلاب در حالی به بهره برداری رسید که با استقبال پرشور علاقه مندان به اسکواش مواجه شد و از این که ورزشکاران در کورت استاندارد تمرین می کنند احساس رضایت داریم.

خندان دل ادامه داد: مراحل اولیه و کارشناسی کورت کیانمهر نیز به پایان رسیده و با جذب سرمایه گذار احداث آن مجموعه آغاز می شود که در صورت بهره برداری از آن این نوید را می دهیم که البرز شایستگی میزبانی از رقابت های بین المللی را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هیئت اسکواش در امور اقتصادی دخالت چندانی ندارد گفت: همواره در تلاش بوده ایم تا با فراهم کردن شرایط مناسب برای بخش خصوصی بستر لازم را برای توسعه ورزش ایجاد کنیم و خوشبختانه در این زمینه تاحدودی موفق بوده ایم اما زمانی احساس رضایت کامل خواهیم داشت که البرز به قطب اسکواش کشور تبدیل و از مسابقات بین المللی میزبانی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.